י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בעקבות אחיו: יעקב בן עטר הולך לכלא

7 חודשי מאסר בפועל וקנס בן 80 אלף שקל נגזרו היום על יעקב בן עטר, אחיו של שמואל בן עטר, שנידון בתחילת החודש ל-9 חודשי מאסר. האישום: הפעלת הרדיו הפיראטי 'כל האמת'

הפרעה לשידורים. מגדל הפיקוח בנתב"ג
הפרעה לשידורים. מגדל הפיקוח בנתב"ג

שבעה חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי ו-80,000 שקל קנס, נגזרו היום (ה) על יעקב בן-עטר, שהפעיל יחד עם אחיו, הרב שמואל בן-עטר את הרדיו החרדי-פיראטי 'כל האמת'. העונש נגזר בגין הפרעת שידורי הרדיו למגדל הפיקוח של נמל התעופה בן-גוריון.

נגד האחים הוגש כתב אישום לפני כשנה, בגין הפעלת רדיו 'כל האמת' ללא רשיון. בתחילת החודש, נגזרו על האח, שמואל, תשעה חודשי מאסר בפועל וקנס בן 100,000 שקלים, בגין עבירות זהות. שמואל הקים את התחנה ושימש כשדרן ובעלים, ויעקב כמנכ"ל.

כתבי האישום הוגשו במסגרת 'הגברת האכיפה נגד תחנות השידור הפיראטיות', עליה הורה היועץ המשפטי לממשלה והוא הראשון מתוך סדרה של כתבי אישום שהוגשו במטרה למגר את תופעת השידורים הפיראטיים בישראל.

שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, ליאורה ברודי, שגזרה את העונש הכבד, כתבה בפסק הדין: "הנאשם גילה זלזול בוטה בהוראה החוקית והפר פעמים רבות את האמון שניתן בו, תוך התנהגות מניפולטיבית כדי להסוות את מעשיו".

קישורים:
ר' שמואל בן עטר הולך לכלא
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}