י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

אהוד שוב ברח: ההצבעה נדחתה

לאחר מו"מ לילי הושגה פשרה: הפריימריז בקדימה ייערכו עד ה-25 בספטמבר. ההסכם גורר ביקורת חריפה. ח"כ אורלב: "אולמרט מקבל המעטפות וברק מפר ההבטחות שברו את כל שיאי הציניות"

אהוד שוב ברח: ההצבעה נדחתה
פלאש 90

אהוד אולמרט ואהוד ברק הסכימו בפגישה שקיימו ביניהם כי הפריימריז לראשות קדימה ייערכו עד 25 בספטמבר. בתמורה הסכים ברק לחזור בו מההחלטה כי העבודה תתמוך בהצעות החוק לפיזור הכנסת, שאמורות היו לעלות היום להצבעה במליאה בקריאה טרומית.

המשמעות של ההחלטה: אין רוב לפיזור הכנסת, וההצבעה כנראה תבוטל או תידחה למועד אחר.

לפי הסכם שחתמו עליו חבר הכנסת צחי הנגבי מקדימה ומזכ"ל מפלגת העבודה, ח"כ איתן כבל, הוועדה לענייני מפלגה של קדימה תתכנס הבוקר ותקבע את מועד הפריימריז, לא יאוחר מ-25 בספטמבר.

בשבוע הבא תאשרר סיעת קדימה את ההחלטה, ועד 10 ביולי תאשר אותה מועצת קדימה. הדבר יהיה עוד לפני החקירה הנגדית של מוריס טלנסקי.

ח"כ זבולון אורלב אמר בתגובה להסכם, כי ברק שוב זיגזג וירק בפרצופם של אזרחי ישראל. "אולמרט מקבל המעטפות וברק מפר ההבטחות שברו את כל שיאי הציניות בתרגיל המסריח שרקמו יחדיו".

מהליכוד נמסר כי יו"ר העבודה, אהוד ברק - שוב ברח, בדיוק כמו לאחר דו"ח וינוגרד. "כיצד יכול ברק לשבת בממשלת אולמרט לאחר שאמר עליו כי איננו ראוי ואינו יכול להמשיך בתפקידו?", תהו היום בליכוד.

ח"כ רובי רבלין הוסיף כי אהוד אולמרט מנסה לאחוז בקרנות המזבח, אך הכל יודעים כי הוא סיים את תפקידו.

יו"ר ש"ס, אלי ישי, אמר בתגובה, כי מפלגתו לא תיתן את ידה לקואליציה חלופית, בכל מצב שבו לא יינתנו בה קצבאות הילדים. "יש פה התנגשות של אידיאולוגיות - של אלה שבעד הילדים ושל אלה שפועלים נגד הילדים. כנראה שהציבור יצטרך להכריע בין האידיאולוגיות הללו. עד ראש השנה תהיה לילדי ישראל תוספת קצבאות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}