י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הרב עובדיה פגש את משפחות רגב וגולדווסר

כחלק ממאבקם לשכנע את השרים והמפלגות בנחיצותה של העסקה המתגבשת לשחרור יקיריהם, עלו הבוקר בני משפחות החיילים החטופים לביתו של מנהיג ש"ס. שלמה גולדווסר: "הרב מעורב רגשית"

אלי יעדכן. ישי והרב עובדיה יוסף
אלי יעדכן. ישי והרב עובדיה יוסף

משפחות החיילים החטופים, אהוד גולדווסר ואלדד רגב, באו הבוקר (א) לביתו של הרב עובדיה יוסף. הביקור הינו חלק ממאבק אותו מנהלות המשפחות במטרה ללחוץ על חברי הממשלה לתמוך בעיסקת חילופי השבויים המתגבשת מול חיזבאללה.

בתיווכו של קצין מיחידת הנעדרים בצה"ל, שאף נכח במקום, באו לבית מנהיג ש"ס הוריו ואחיו של אהוד גולדווסר, ואביו ושני אחיו של אלדד רגב. הם היום במקום במשך כ-20 דקות, והחליפו דברים עם הרב עובדיה ויו"ר ש"ס, אלי ישי.

"הרגשנו שהרב מאוד מעורב רגשית במקרה שלנו. הוא בירך כל אחד מאיתנו בתקווה לשובם של הבנים בריאים ושלמים לביתם", סיפר לאחר הפגישה אביו של אהוד, שלמה גולדווסר. הוא הוסיף כי הרב עובדיה לא נכנס עמם לפרטי העסקה, אלא ביקש מהשר ישי לעדכן אותו בפרטים ובהתפתחויות לאחר ישיבת הממשלה שנערכת היום.

המשפחות ייפגשו היום עם שרים נוספים, במאמץ לשכנעם שלא לטרפד את העסקה המתגבשת, גם במחיר שחרורו של המחבל הנתעב, רוצח משפחת הרן, סמיר קונטאר. על פי דברים ששמעו ביום ו' האחרון, בפגישתם עם שר הביטחון, הרי שהכל תלוי בהחלטתם של שרי הממשלה.

בשבוע שעבר שיגרה מיקי גולדווסר, אמו של אהוד, מכתב נוקב לראש הממשלה, בו היא דורשת לקיים את העסקה לאלתר. "אם קונטאר לא יוחלף היום", כתבה במכתבה, "יהיו עוד חטיפות והפעם אולי גם אזרחים ישראלים המטיילים להנאתם בחו"ל. נסראללה נחוש להחזיר את קונטאר ויהי מה".

קישורים:
דיווח : חילופי שבויים - בימים הקרובים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}