י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

מי יחליף את גוטרמן במודיעין עילית?

יעקב גוטרמן עוזב את העיר ומערכת הפוליטית המקומית - וגם הארצית - נכנסה לסיחרור. בורסת השמות אודות מי שירש את התפקיד הולכת ותופחת: קרליץ, פינדרוס, שפירא, ולנשטיין, פרוינד, בני כהן, רוזנשטיין ובנשעיה • ואת מי רוצים תושבי העיר?

מי יחליף את גוטרמן במודיעין עילית?


עם קבלת הידיעה כי יעקב גוטרמן עומד לעזוב את תפקידו כראש עיריית מודיעין עילית, תפקיד בו כיהן בהצלחה בשמונה השנים האחרונות, לטובת תפקיד מנכ"ל החינוך העצמאי (ראה ידיעה נפרדת) נכנסה המערכת הפוליטית המקומית בעיר - וגם הארצית - לסיחרור, ובורסת השמות אודות מי שירש את התפקיד הולכת ותופחת.

בשלב זה נראה כי ר' מרדכי קרליץ, ראש עיריית בני ברק לשעבר, הינו בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לקבל את התפקיד, בשל קרבתו הרבה למרא דאתרא של העיר, הגר"מ קסלר.

שמות נוספים אותם מנסים גורמים שונים להעלות הם חברי העיריה מנחם שפירא, מחזיק תיק איכות הסביבה ויעקב ולנשטיין, מחזיק תיק הבריאות וכן קובי רוזנשטיין, לשעבר עוזרו של ח"כ משה גפני, אם כי נראה שמדובר בהצעות בעלות סיכוי נמוך. יש המדברים גם על יצחק פינדרוס, ראש עירית ביתר עילית לשעבר ובני כהן, מנהל מחלקת החינוך בעיריית ירושלים כבעלי סיכויים טובים.

ח"כ מאיר פרוש לעומת זאת מבקש שלתפקיד ימונה חבר העיריה נחמן בנשעיה, מחזיק תיק התחבורה, הנהנה גם מתמיכת תנועת ש"ס, ואילו ח"כ יעקב ליצמן תומך בטוביה פרוינד, יועצו הבכיר של ראש העיריה וחסיד קרלין.

קישורים:
בלעדי: גוטרמן מונה למנכ"ל החינוך העצמאי
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}