י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

עשרות תרנגולי הודו נהרגו בכפר חב"ד

בעלי משחטת 'שייקביץ' בכפר חב"ד גילו לתדהמתם בכל בוקר, משך תקופה ארוכה, כמה תרנגולי הודו מתים בלולים כשגרונותיהם שבורים. הבעלים הצמידו מעקב, והופתעו: עובדים תאילנדים שביקשו לזכות בפגרים מן ההפקר, הם שהרגו את העופות

  • ט"ז סיון התשס"ח
עשרות תרנגולי הודו נהרגו בכפר חב"ד



מי טובח בתרנגולי ההודו? זו השאלה שניצבה בתקופה האחרונה בפני בעלי משחטת 'שייקביץ' בכפר חב"ד. הבעלים גילו לחרדתם בכל בוקר כמה תרנגולי הודו מתים, לאחר שגרונם נשבר ביד זדונית. הדבר נמשך כמה שבועות, ולבעלי המשחטה לא היה קצה חוט בפרשה המוזרה.

לאחר שאומדן הנזק הגיע ליותר מ-1000 שקלים בשבוע, העמידו הבעלים מעקב בלולי תרנגולי ההודו. זמן קצר עבר והתגלה כי הרוצחים המוזרים, אנים אלא כמה עובדים תאילנדים המתגוררים בפאתי הכפר.

התאילנדים, שלמדו את מנהגי היהודים, ראו כי בכל פעם שנמצא עוף מת, הוא לא נאכל אלא נזרק לאשפה. בשל כך, החלו התאילנדים להרוג תרנגולי הודו, ומשנזרקו הפגרים לאשפה, אספו אותם הפועלים וזכו בארוחת חינם.

בעלי המשחטה יצאו לעבר מקום מגוריהם של העובדים הזרים, וביקשו להזהירם מהמשך הטבח. דרי המקום לא אהבו את הטפת המוסר, והחלו ביידוי אבנים לעבר האורחים ורכבם, לו נגרם נזק כבד. לאחר דין ודברים בין הצדדים, נערכה 'סולחה' במקום, ובכפר חב"ד מקווים שהמעשים לא יישנו.

מקור הידיעה: שטורעם נט

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}