י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ליצמן: התנהלות ש"ס - תמוהה

חברי הכנסת של ש"ס, הצביעו אתמול בעד הממשלה בהצעת אי אימון שהגיש ח"כ הלפרט, בגין אי העלאת קיצבאות הילדים. ליצמן: "תמוה בעיני שחברי הכנסת של ש"ס אפילו לא ניסו לצאת מהמליאה"

תמוה בעיני. ליצמן וישי. צילום: עיתון משפחה
תמוה בעיני. ליצמן וישי. צילום: עיתון משפחה

בעד קצבאות ילדים אבל בעצם נגד. חברי הכנסת של ש"ס תמכו אתמול (ג) בממשלה בהצבעת אי-אימון שהגיש ח"כ שמואל הלפרט (יהדות התורה). המפליא בדבר הוא, שההצעה הוגשה בגין אי העלאת קצבאות הילדים, ואף על פי כן, תמכה ש"ס, בהוראת ראשי המפלגה, בממשלה.

יתרה מזאת, מבדיקה קלה עולה, כי הצעת האי אימון הוגשה בעקבות תגובת שר האוצר, רוני בר און להודעתה של סיעת ש"ס. ש"ס הודיעה בשבוע שעבר, כי אם לא יועלו קצבאות הילדים, היא תפרוש מהממשלה. בר און הודיע בתגובה, כי הקצבאות לא יוחזרו, "גם אם יערפו את ראשי".

ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) לא מסתיר את פליאתו: "תמוה שדווקא ש"ס, שביקשה לקדם את עניין קצבאות הילדים, ואף איימה לפרוש מהממשלה על רקע זה, הצביעה בכנסת נגד הצעת האי-אמון. חברי הכנסת שלה אפילו לא ניסו לצאת מהמליאה בשעת ההצבעה או להימנע בה".

והוא מציע לש"ס הצעה פשוטה: "אם בכל זאת ישנה בש"ס כוונה אמיתית לסייע בעד השבת קצבאות הילדים, הרי שהם יכלו לפחות להימנע בהצבעת האי-אמון. תמיכתה בממשלה אומרת כי הכרזות לחוד ומעשים בפועל לחוד, וראש הממשלה רואה את התנהלותם, מפנים ויודע כיצד הוא יכול לנהוג אתם בהמשך".

קישורים:
ש"ס לאולמרט: קצבאות או בחירות
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}