י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

נתפס חשוד בפדופיליה; זהו אותו וגשו להתלונן

ערבי החשוד בביצוע מעשים מגונים בילדות בשכונת סנהדריה בירושלים נתפס אתמול בידי עסקנים והועבר למשטרה. למרות עדויות רבות, אף אחד לא התלונן כנגדו. אם אתם מזהים אותו, רוצו למשטרה

גשו להתלונן. צילום: מוטי לביא
גשו להתלונן. צילום: מוטי לביא



החשוד נתפס, המשטרה זקוקה להוכחות. אתמול (ג) אחר הצהריים נתפס בשכונת סנהדריה בירושלים ערבי, החשוד בביצוע מעשים מגונים בילדות תושבות השכונה. האיש נעצר, אבל איש לא התלונן רשמית, ובשל כך נוצר קושי להמשיך ולהחזיקו במעצר.

האיש שתפס את הערבי הוא לא אחר מאשר השדרן מרדכי לביא. הוא סיפר לכתב 'בחדרי חרדים' את השתלשלות העניינים: "אתמול הגעתי לאיזור בר אילן – סנהדריה ברכבי, כשיושב לידי משה עידן, מעסקני השכונה. באתי למקום לצורך עניין אישי, אך הדברים התגלגלו אחרת.

החשוד, רגע לפני לכידתו. צילום: מוטי לביאצילום: החשוד, רגע לפני לכידתו. צילום: מוטי לביא
החשוד, רגע לפני לכידתו. צילום: מוטי לביא




"ראינו לפתע את הרב יוסף קמניצקי, מהרבנים המכובדים של שכונת סנהדריה, כשהוא רץ ברחוב ללא מגבעת וחליפה, ובידו מצלימה. לשאלתי האם הוא זקוק לעזרה, ענה בחיוב. הוא נכנס לרכב וסיפר לנו בבהילות, כי מסתובב בשכונה פדופיל ערבי, שהתעסק בדקות האחרונות עם מספר ילדות.

"לאחר כמה סיבובים ברחובות השכונה איתרנו את הערבי, כשהוא יושב ברכבו ועסוק בדברים שלא אוכל לפרט. עצרנו את רכבו בכח, לכדנו אותו וכפתנו אותו בחבל. הזמנתי את המשטרה, ועד שהיא הגיעה, התאספו במקום ילדות עם אמותיהם והצביעו עליו.

"מתברר שהוא פועל בשכונת סנהדריה כבר שבועות ארוכים, והוא הספיק לפגוע במספר רב של ילדות. את חלקן הוא אף ניסה לגרור לתוך מכוניתו, ברוך השם ללא הצלחה", מספר לביא.

לדבריו, על אף עדויות רבות שנשמעו בשטח כנגד החשוד, לא הוגשה כל תלונה. "אין לי מושג מדוע זה קורה. אולי יש כאלו שפוחדים על ילדיהם, מה היה כשיגיעו לגיל השידוכים, אולי סתם בושה. אבל כולם צריכים לדעת – אם לא תוגש תלונה, הנבל הזה ישתחרר ויהיה חופשי לחזור לסורו".

עסקני השכונה וחוקרי המשטרה מבקשים: אם אתם, או אחד מילדיכם מזהים את החשוד שבתמונה, ואתם יודעים משהו על מעשיו, צרו קשר באופן מיידי עם מני (חוקר המטפל בפרשה): 02-5391247 או 02-5391550

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}