י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הרב יעקב יוסף: לסגור את ש"ס

"גם יהודים דתיים, ובעיקר אותה מפלגה חרדית שהיתה שותפה לאוסלו, אינה יכולה לומר היום ידינו לא שפכו את הדם הזה", אומר יוסף, ומסיק: צריך לסגור את מפלגתו של אביו ולחפש אלטרנטיבה

ידינו שפכו את הדם. הרב יעקב יוסף
ידינו שפכו את הדם. הרב יעקב יוסף

הרב יעקב בו הרב עובדיה יוסף יוצא חוצץ כנגד מפלגתו של אביו, ש"ס. הוא קורא לסגור את המפלגות הקיימות, כולל ש"ס, ולהקים "מפלגה חדשה שחבריה ידבקו באמונתם". לדבריו, המפלגות הקיימות איבדו את זכותן המוסרית להתקיים.

הדברים המפתיעים מתפרסמים בעלון 'ארץ ישראל שלנו', שיופץ בסוף השבוע, במסגרת ראיון שהעניק הרב יוסף לשבועון. בראיון הוא מתבטא חריפות כנגד המפלגות הדתיות: "אנחנו לא רוצים עסקנים וגם לא אנשי מעטפות. הציבור שלנו זקוק לשידוד מערכות, דוגמת זו שיצרה מפלגת קדימה".

הרב יעקב יוסף תקף את ש"ס בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים: "גם יהודים דתיים, ובעיקר אותה מפלגה חרדית שהיתה שותפה לאוסלו, אינה יכולה לומר היום ידינו לא שפכו את הדם הזה. אלף הרוגים ועשרות אלפי פצועים שהביאו הסכמי אוסלו לא מפריעים להם כלל".

והוא מסיק מסקנות: "לא נותרה לנו ברירה, חייבת לקום אלטרנטיבה. הגיע הזמן שתקום מנהיגות חדשה של אנשים שכל כוונתם לשם שמיים, ושלא ימכרו את עם ישראל וארץ ישראל. כל המפלגות הדתיות נכשלו במבחן התוצאה. ציבור יראי השם צריך מנהיגות חדשה".

"אריאל שרון שבר את המערכת כולה במפלגת קדימה", הוא מוסיף. "גם אצלנו, להבדיל מאצל הרשעים, אנו זקוקים למהפכה מעין זו. חייבים שבראש ההנהגה יעמדו אנשים מורמים מעם עם סייעתא דשמיא ועם כוונה לשם שמיים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}