י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

נערה נפגעה מחומצה בביתר עילית

אתמול, סמוך לשעת חצות, ניגש אלמוני לנערה שצעדה ברחוב בעיר, שאל אותה לשמה, ושפך עליה חומצה. הנערה נכוותה קלות ופונתה לבית החולים. הרקע: לבוש שלא מצא חן בעיני התוקף. המשטרה חוקרת

ביתר עילית. צילום: col
ביתר עילית. צילום: col

תקיפה בעיר ביתר עילית. אתמול (ד), סמוך לשעת חצות, ניגש אלמוני לנערה שצעדה ברחוב בעיר, שאל אותה לשמה, ולאחר שהשיבה, שפך עליה חומצה כל שהיא. הנערה, תושבת העיר בת 14, פונתה לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים כשהיא סובלת מכוויות קלות בחלק גופה התחתון.

על פי דיווחי גולשים בפורום 'בחדרי חרדים', שופך החומצה עשה זאת בשל לבושה של הנערה, שככל הנראה לא היה צנוע דיו בעיניו. פרמדיק מד"א, דרור עיני, שטיפל בנערה, סיפר ל-ynet כי להערכתו התוקף ביקש לפגוע באחותה של הנפגעת, ו'טעה בכתובת'. לדבריו, גורמים המכנים עצמם 'משמרת הצניעות' מאיימים כבר משך זמן רב על האחות כי יפגעו בה.

הפראמדיק הוסיף כי הנערה לבשה מכנסיים וחולצה בעלת שרוולים ארוכים, כך שבעיניו לא היתה סיבה ממשית לפגיעה בה. הוא הוסיף כי לאחר הפגיעה היא היתה מפוחדת: "היא בכתה לאורך כל הנסיעה, גם בגלל הכאב, אך בעיקר בשל הפחד".

הנערה שוחררה הבוקר מבית החולים לביתה, לאחר שהתברר כי לא נגרם לה נזק של ממש. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. דגימות מהחומצה נשלחו לבדיקה במעבדה.

קישורים:
לדיווח הראשון ולדיון בנושא בפורום 'בחדרי חרדים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}