י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הורחב בית הכנסת שבכנסת

בית הכנסת שבמשכן הכנסת הורחב ונחנך לאחר פעילות של ח"כ משה גפני. בטקס שנערך במקום השבוע, השתתפו מנכ"ל הכנסת וחברי כנסת רבים

גפני נואם בטקס
גפני נואם בטקס

אתמול (ד), ראש חודש סיון, חגגה הכנסת את חנוכת הרחבת בית הכנסת שבמשכן הכנסת. בתקופה האחרונה פנה ח"כ הרב גפני למנכ"ל הכנסת וביקשו לפעול למען הרחבת בית הכנסת. צוות מטעם המנכ"ל יצא יחד עם ח"כ הרב גפני לבחון את ההיבטים ההלכתיים בעבודות ההרחבה.

לאחר תפילת מנחה של ראש חודש סיון התכנסו המתפללים לטכס חנוכת ביה"כ. פתח בדברים רב הכנסת הרב אלכס הוכמן שהזכיר את דברי הנביא "הרחיבי מקום אוהלך" כן הודה למנכ"ל הכנסת מר אבי בלשניקוב שמוצא אוזן קשבת לפניותיו ותמיד בא לקראת המתפללים ולרווחתם.

מנכ"ל הכנסת מר אבי בלשניקוב בירך את המתפללים לרגל הרחבת מקום התפילה, הודה לרב הכנסת ורב בית הכנסת של הכנסת הרב אלכס הופמן על עמידתו האיתנה למען בית הכנסת כן הודה לח"כ גפני שפנה אליו שוב ושוב בעניין בית הכנסת ולא הרפה עד ליום זה בו הורחב מקום התפילה.

ח"כ גפני בירך את המתפללים והודה לידידיו מנכ"ל הכנסת מר בלשניקוב שעזר וסייע להגיע ליום זה ולרב הכנסת הרב אלכס הוכמן על דאגתו הרבה לענייני הדת במשכן הכנסת. גפני הדגיש בדבריו כי ביה"כ של הכנסת הוא ביה"כ מהיחדים הקיימים במזרח התיכון המאגדים בתוכם את כל הסוגים והעידות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}