י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

יחימוביץ': "ביבי קיצץ בקצבאות באופן אלים"

חברת הכנסת מהעבודה מצטרפת לדרישת ש"ס: להגדיל את קצבאות הילדים באופן מיידי במיליארד שקלים. היא הוסיפה: "800,000 ילדים חיים כיום מתחת לקו העוני, המדינה תשלם על כך מחיר"

נתניהו אשם. בנימין נתניהו
נתניהו אשם. בנימין נתניהו

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (עבודה) הודיעה היום (ג) כי היא מצטרפת לדרישת ש"ס להעלאת קצבאות הילדים. "אם הממשלה לא תיענה לדרישה להעלות את קצבאות הילדים - אצביע בעד הצעת החוק לפיזור הכנסת", הצהירה יחימוביץ'.

יחימוביץ' הוסיפה, כי נושא קצבאות הילדים הוא נושא שאמור להטריד את כולם, ולא רק את הרב עובדיה יוסף או את השר ישי. "הגדלת קצבאות הילדים אינו עניין של ש"ס או של כל מפלגה אחרת, מדובר בעניין לאומי ממדרגה ראשונה".

"נתניהו אשם במצב הנורא שנוצר", אמרה חברת הכנסת, והוסיפה: "הקיצוץ בקצבאות בחסות ביבי היה קיצוץ אלים, לא מחושב ולא מידתי, שגרם לכך ששמונה מאות אלף (800,000) ילדים חיים כיום מתחת לקו העוני. זה מספר מפחיד שמדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה. אם המדינה לא תטפל בנושא בדחיפות, היא תשלם על כך מחיר כשהילדים האלה יגדלו".

דרישות חצופות. חיים אורוןצילום: דרישות חצופות. חיים אורון
דרישות חצופות. חיים אורון

השר אלי ישי הודיע אתמול, כי מפלגתו תצביע בעד הצעת החוק לפיזור הכנסת אם לא תתקבל דרישת ש"ס להגדיל הקצבאות באופן מיידי במיליארד שקלים, כלומר: תוספת של 38 שקל בחודש לכל ילד.

ח"כ חיים אורון (מר"צ) תקף את ש"ס על "דרישותיה החצופות", ואמר: "ש"ס, כמו ש"ס, לא מפספסת שום הזדמנות לסחוט את המפלגות בנושא קצבאות הילדים. הגדלת הקצבאות במתכונת שש"ס מציעה לא מהווה תרומה אמיתית ורצינית למלחמה בעוני ולצמצום הפערים, אלא אתנן להמשך תמיכה בקואליציה של אולמרט".

יו"ר ש"ס, אלי ישי, אמר ל'בחדרי חרדים' בתגובה לדברי אורון: "חבל שחבר הכנסת חיים אורון -הידוע כאיש עקרונות- שהתבטא בעבר בעד הגדלה זהה לדרישת ש"ס של קצבאות הילדים, משנה את עמדתו בשל משב רוח פוליטי".

קישורים:
ש"ס לאולמרט: קצבאות או בחירות
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}