י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ישי: אמליץ על הקדמת הבחירות

מועצת חכמי התורה של ש"ס תתכנס בשבוע הבא לישיבה "קריטית ומכריעה". העילה הרשמית לדיון: קיצבאות הילדים. יו"ר המפלגה ימליץ: לתמוך בחוק לפיזור הכנסת. גורם בש"ס: "בשל דברי יולי תמיר"

ימליץ. אלי ישי והרב עובדיה יוסף
ימליץ. אלי ישי והרב עובדיה יוסף

"אם ישאלו לדעתי, אומר למועצת חכמי התורה כי אני נוטה לתמוך בהקדמת הבחירות", כך אומר היום (ה) יו"ר ש"ס, אלי ישי, בשיחה ל'בחדרי חרדים'. ישי טוען כי נטייתו באה על רקע אי קיומה של הבטחות ראש הממשלה בדבר הגדלת קיצבאות הילדים.

מועצת חכמי התורה של ש"ס תתכנס בתחילת השבוע הבא, לדיון אותו מגדירים במפלגה "קריטי ומכריע". יו"ר הסיעה, אלי ישי, יסקור בפני המועצה את ההתפתחויות האחרונות בתחום המדיני והביטחוני, כמו גם בתחום הפוליטי והטלטלה שנוצרה בו בשל חקירת אולמרט והודעתו של אהוד ברק בה הוא קורא לראש הממשלה לעזוב את תפקידו.

הולכים הביתה? הכנסת ה-17 ביומה הראשוןצילום: הולכים הביתה? הכנסת ה-17 ביומה הראשון
הולכים הביתה? הכנסת ה-17 ביומה הראשון

כינוסה של המועצה תיערך באופן רשמי לדיון בקצבאות הילדים. הרוחות בש"ס סוערות, ומסתמן, סוף סוף, כי ש"ס תבצע אחת ולתמיד את איומיה, ותביא לפיזור הכנסת ולהפלת הממשלה. העילה הרשמית תהיה, כאמור, קצבאות הילדים.

גורם בכיר בש"ס אמר ל'בחדרי חרדים' כי לרב עובדיה יוסף נמאס מאולמרט, והוא לא רואה יותר סיכוי שיעמוד, ולו באחת מעשרות ההבטחות שפיזר. "ה'קש ששבר את גב הגמל' היה דווקא קריאתה של שרת החינוך לארגונים הרפורמיים להשתלב ולהשפיע במערכת החינוך. את זה הרב עובדיה לא יכול היה לסבול", אמר הגורם.

אתמול הוגשה הצעת חוק לפיזור הכנסת, את החוק יזמו ארבעה ח"כים ממפלגת העבודה. על פי החוק, הבחירות יוקדמו לסוף הקיץ הנוכחי. כאמור ועל פי המסתמן, ש"ס, על שנים עשר חבריה, תתמוך בחוק ותביא להקדמת הבחירות.

קישורים:
תמיר לרפורמים: היכנסו לבתי הספר
אלי ישי: העלאת קצבאות הילדים - עכשיו
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}