י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

החל מצוד בינלאומי אחר אליאור חן

כעשרה נציגי משטרה וגופים נוספים, הגיעו לחו"ל במסגרת המצוד אחר אליאור חן. אתמול הוצאו ילדיו של חן מחזקת אמם, וב'הארץ' התהדרו בידיעה "בלעדית" על אף שזו פורסמה ב'בחדרי חרדים'

מצוד. אליאור חן
מצוד. אליאור חן

בלעדי ל'בחדרי חרדים': נציגי משטרת ישראל ונציגי גופים ישראליים נוספים – כעשרה במספר, הגיעו בימים האחרונים לאחת ממדינות העולם, שם, על פי החשד, שוהה הפושע הנמלט אליאור חן. שם המדינה אסור בפרסום מתוקף צו איסור פרסום.

על פי דיווחים שהתקבלו מהמקום, עיר גדולה בעלת מספר קהילות יהודיות, ה'ישראלים' שבאו משתתפים בסריקות ובמצוד גדול הנערך אחר חן. לכל אחד מהישראלים הוצמד שוטר מקומי, והם נצפו כשהם סובבים ברחובות בעלי ריכוז אוכלוסיה יהודית ובבתי כנסת ומתחקרים את המקומיים.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', נסעו בשבועות האחרונים לאותה מדינה חוקרי משטרת ישראל. הם הגיעו למקום לפחות פעמיים, כשהם נפגשים עם בכירי המשטרה המקומית, ומשכנעים אותם לשתף פעולה בתפיסת חן עקב חומרת החשדות נגדו.

אתמול (ד) נחשף לראשונה בפורום 'בחדרי חרדים' כי ילדיו של חן, ששהו יחד עם אמם באותה מדינה, אותרו ונלקחו על ידי המשטרה. הילדים הוצאו מחזקת אמם והם יועברו לארץ. לא ברור מה הרקע, אך ייתכן שקיים חשד שגם הם עברו התעללות כזו או אחרת מצד הוריהם.

עורך דינו של חן, אריאל עטרי, אמר לאתר ynet כי הילדים נלקחו מאמם כבני ערובה, והובהר לה שהם לא יוחזרו אליה עד שתגלה היכן מסתתר בעלה. עטרי סבור, כי "השימוש בפעוטות כבני ערובה הוא דבר שפל שהדעת לא סובלת".

לקחו את הילדי כבני ערובה. אליאור חןצילום: לקחו את הילדי כבני ערובה. אליאור חן
לקחו את הילדי כבני ערובה. אליאור חן

אליאור חן חשוד שעמד בראש כת שהתעללה בילדי משפחה בירושלים. כתוצאה מההתעללות אחד הילדים, בן 3, נפגע באורח קשה מאד, והוא מוגדר 'צמח'. בכתב האישום שהוגש נגד אמם של הילדים, ששיתפה פעולה עם לן, נאמר: "האם התקשתה להתמודד עם עול גידול ילדיה ובעיקר עם חינוכם של ילדיה הקטנים. היא פנתה אל חן וביקשה את עצתו. חן, המגדיר עצמו כרב, הסיק כי בילדים הקטנים שוכנים מזיקים ורוע וייעץ לאם להוציא מקרבם את אותם מזיקים באמצעות 'תיקונים' - שמשמעותם טלטול, הכאה, כפיתה, שריפת איברים, האכלה בצואה ועוד".

אגב, באתר הארץ פורסם דבר לקיחתם של הילדים אתמול בשעות אחר הצהריים המאוחרות. כותבי הידיעה, יאיר אטינגר ואורי בלאו התהדרו בכותרת "פרסום ראשון" ו"בלעדי להארץ", ולא היא. המידע הראשון בנושא נכתב בגלוי בפורום 'בחדרי חרדים' על ידי הגולש המכונה 'שפירא' כבר בשעה 7:33 בבוקר, כך שההתהדרות אינה במקום.

חשוב לציין, כי כתב 'בחדרי חרדים' בדק את המידע, ומשמצא שהדברים דברי אמת, ביקש לפרסמם. הוא פנה לדוברות המשטרה כבר בצהריים על מנת לקבל אישור לפרסום, אלא שככל הנראה לכתבי 'הארץ' קשרים טובים משלו במשטרה, שכן עד שהתקבל האישור, בשעות הערב, הכתבה כבר התנוססה לתפארה ב'הארץ'.

קישורים:
לאשכול שחשף את הנושא בפורום בחדרי חרדים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}