י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

המשטרה דורשת לנתח את גופת החרדי שנפטר מדום לב

המשטרה והעסקנים ילכו הערב לבית המשפט שיחליט האם להעביר את הגופה למכון הפתלוגי. גופתו של שי שמע ז"ל מביתר, נמצאת בבית החולים 'זיו' בצפת

ניתוח. צילום אילוסטרציה
ניתוח. צילום אילוסטרציה

ניתוחי מתים. ל'בחדרי חרדים' נודע כי המשטרה מבקשת לנתח הערב (מוצ"ש) את גופתו של שי שמע ז"ל, תושב ביתר עילית, שנפטר ביום ו' האחרון באמצע נסיעתו חזרה ממירון למרכז הארץ.

חוקרי המשטרה חושדים משום מה כי מדובר במוות לא טבעי. מתברר שכוחות ההצלה הגיעו למקום האירוע, בצומת עין זיתים, כחצי שעה לאחר הקריאה הראשונה. לדברי החוקרים, קיים חשד סביר המצביע על כך שלא מדובר בדום לב.

כונני ההצלה מספרים, כי קריאת החירום הראשונה ששודרה בזימונית, היתה על פגיעה קלה ברגל, ולא על אירוע של דום לב, ולכן הכוננים לא מיהרו למקום, שכן אירועי ל"ג בעומר סיפקו להם מקרים דחופים מזה.

הנפטר, שי שמע ז"ל, בן 38 תושב ביתר עילית, עבד מזה שנים כנהג אוטובוס בחברת 'עילית', ובחברה שקדמה לה, 'ביתר תור'. הוא שימש כנהג קבוע בקווי האוטובוס ביתר - בית שמש, וביתר - בני ברק.

אחד מחבריו של שמע ששהה עמו ברכב בעת האירוע, אמר ל'בחדרי חרדים' כי אינו מבין על מה המהומה. לדבריו, שמע ז"ל עצר את הרכב בצד, ואמר כי אינו חש בטוב, ולאחר מכן התמוטט. "אין לי מושג מה רוצים חוקרי המשטרה, אין מה לבדוק פה".

המשטרה ביקשה לנתח את הגופה עוד ביום שישי, שעות לאחר הפטירה. בשל פעילות נמרצת של עסקנים חרדיים בצפת, נדחתה בקשת הנתיחה למוצאי שבת, והערב ילכו הצדדים לשופט תורן. במהלך השבת שהו חבריו של הנפטר בבית החולים 'זיו' בצפת, בכדי לשמור על גופתו.

קישורים:
אסון: חרדי ששב ממירון התמוטט ונפטר
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}