י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ליצמן: ש"ס - בת ערובה של אולמרט

ח"כ יעקב ליצמן מנכס את ההישג בהפשרת 300 יחידות דיור בביתר עילית - לעצמו. במקביל הוא תוקף את ש"ס. דובר ש"ס: "הישג של אלי ישי. הבטחנו וקיימנו"

תמוה. יעקב ליצמן
תמוה. יעקב ליצמן

משרד השיכון פרסם היום (ד) מכרז לבניית 286 יחידות דיור חדשות בביתר עילית. למרות ההכחשות הנחרצות של שר השיכון, זאב בוים, בשבוע שעבר. בהודעה שפרסם משרד הבינוי והשיכון נאמר: "פעולה זו מצטרפת לפעולות קודמות בעוטף ירושלים וגבעת זאב, ונועדה לתת מענה לגידול הטבעי בירושלים".

דובר ש"ס, רועי לחמנוביץ', אמר ל'בחדרי חרדים', כי ההישג הוא אך ורק בזכות פעילותו של יו"ר התנועה, אלי ישי. לדבריו "בוים הכחיש, כי הוא פשוט היה ממודר ולא היה בעניינים. בשבוע שעבר שוחחתי איתכם ועמדתי על כך שסוכם על הפשרה חלקית של הבניה - והנה היא הופשרה".

בתים בביתר עילית. צילום: colצילום: בתים בביתר עילית. צילום: col
בתים בביתר עילית. צילום: col

בשבוע שעבר הפיצו אנשי 'יהדות התורה' וש"ס ידיעה על הפשרה קרובה בהקפאת הבניה בביתר עילית, ומתן אישור לבניית 600 יחידות דיור בעיר. שר השיכון אמר אז כי מדובר ב"מאבקי יוקרה פנים חרדיים" והודיע חד-משמעית: "לא היה ולא נברא".

ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) מנכס את ההישג לעצמו. בתגובה להפשרה הנוכחית אמר: "הלחץ הבלתי פוסק שהפעיל ח"כ ליצמן נותן את אותותיו והיום הוחלט במשרד הבינוי והשיכון לממש חלקית את התחייבויות ראש הממשלה לתנועת ש"ס, לאחר שדחה אותם שוב ושוב.

"יחד עם זאת, הפשרתם של פחות מ-300 יחי' דיור היא זלזול מופגן בסיעת ש"ס, שהכריזו על הבטחה מפורשת להפשרת כל ה-800 יחי' דיור. זהו ביטוי להתייחסות של ראש הממשללה לשותפיו בקואליציה וזה נועד להחזיק את סיעת ש"ס כבת ערובה בממשלה. אין שום סיבה הגיונית שלא יופשרו כל 800 יחידות הדיור שעומדות מוכנות להפשרתן. תמוה מאוד שש"ס נאחזת כל כך במששלה שפוגעת ומזלזלת בה שוב ושוב".

קישורים:
בוים: מאבקי יוקרה פנים חרדיים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}