י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

לקראת ל"ג בעומר: מוקד שירות לקוחות מתוגבר ב'אגד'

אגד מאריך את שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הייעודי של אגד בימי מבצע מערך ההיסעים למירון. מנהל אגף השיווק באגד: "הציבור החרדי, שהוא משתמש כבד בתחבורה הציבורית, נזקק למידע זמין ועדכני"

לקראת ל"ג בעומר: מוקד שירות לקוחות מתוגבר ב'אגד'

אגד מאריך את שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הייעודי של אגד בימי מבצע מערך ההיסעים למירון. ביום חמישי, ערב ל"ג בעומר, יוארכו שעות הפעלת המוקד עד לשעה 2 אחר חצות ובמוצ"ש יאויש המוקד עד לשעה 11:00 וחצי בלילה. אל מוקד המידע הייעודי ניתן להתקשר בחיוג ל 2800* שלוחה 7 מכל טלפון.

אייל יחיאל מנהל אגף השיווק באגד שקיבל את ההחלטה אמר כי זהו צעד נוסף במהפכת השירות שמוביל אגד, שמטרתו להעמיד במרכז עשייתו את המשתמש הפרטי בתחבורה הציבורית. "אנו מודעים לכך שהציבור החרדי, שהוא משתמש כבד בתחבורה הציבורית, נזקק למידע זמין ועדכני כאשר למעשה, קיימים בפניו חסמים בשימוש בערוצי המידע השונים שאגד מעמיד לכלל הציבור. לכן, החלטנו על הארכת שעת השירות והמענה האנושי כחלק ממערך השירות למירון בל"ג בעומר".

במוקד הייעודי של אגד בחיוג ל 2800* שלוחה 7 (מכל טלפון, כולל מכשירים כשרים) ניתן יהיה לקבל מידע עדכני על הנסיעות של קווי אגד למירון וממנה, בכל הנוגע ללוחות זמנים, חניוני אגד במירון, עלויות, בירורים על אבידות ומציאות באוטובוסים ועוד. מוקדני השירות מחוברים בקשר ישיר ומיידי לכל ריכוזי התנועה של אגד ברחבי הארץ וכך מעדכנים את הפונים למוקד בזמן אמת בעומסי תנועה, בתקלות בדרך, בשינויי מסלול ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}