י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

קורס מיוחד לחרדים ללימודי אנגלית

וול סטריט - המרכז ללימודי השפה האנגלית בפנייה ייעודית למגזר החרדי בשעות גמישות

חרדים לומדים
חרדים לומדים

'וול סטריט', המרכז ללימודי השפה האנגלית מקיימת בימים אלה פנייה ייעודית למגזר החרדי, במסגרתה היא מזמינה את הציבור להיחשף לשיטה ייחודית בלימוד השפה האנגלית. הפנייה מיועדת לאנשי עסקים או לכאלה שבכוונתם לעסוק בעתיד הקרוב בתחום העסקים לצורך פרנסתם. עולם העסקים בעידן הכפר הגלובאלי של היום, מבוסס יותר מתמיד על התקשורת בשפה האנגלית.

סמנכ"לית השיווק איריס קריא אומרת, כי 'וול-סטריט' פיתחה שיטה ייחודית ללימודי השפה האנגלית, המתבססת על העובדה הפשוטה שסביבת הלימודים כולה דוברת את השפה הנלמדת, ובכך היא הופכת לקליטה ברמה איכותית יותר ובציר זמן קצר יחסית. בית הספר ושיטות הלימוד של וול סטריט הותאמו לצרכים המיוחדים של אנשים בוגרים ועסוקים. שיטת הלימוד של וול סטריט ייחודית וחדשנית בכך שהיא שונה משיטות הלימוד הקלאסיות המוכרות לנו מבית הספר.

וול סטריט מקיימת שיטות לימוד ייחודיות וחדשניות בכך שהיא מתאימה עצמה אל הלקוח ולא מחייבת אותו להתאים עצמו אליה; הפעלת שיטה שתאפשר ללקוח לשלב את הלימודים בסדר היום העמוס; השיטה מבטיחה דרכי לימוד מעניינים ומרתקים; כוח אדם מיומן ואיכותי; תכני לימוד ברמה גבוהה והשגת שיפור משמעותי ברמת האנגלית תוך מתן דגש על האיכות.

הלימודים בוול סטריט גמישים במיוחד ואינם תלויים בזמני לימוד נוקשים מלבד מילוי מכסת שעות לימוד נוחות וזמינות בכל שעות היום והערב. בכך הופכת תוכנית הלימודים למתאימה במיוחד לאנשי עסקים טרודים ולמגזר החרדי בכלל. הלימודים מתאימים למטרת עסקים, כמו גם למטרת נסיעות וטיולים בחו"ל, לימודים, העשרה אישית ועוד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}