י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

חשד: אולמרט קיבל 300,000 דולר שוחד

יואב יצחק חושף: פרשיית טלנסקי היא שולית ביחס לזו: אולמרט חשוד בקבלת שלוש מאות אלף דולר כספי שוחד בתקופת כהונתו כשר התמ"ת. בתקופה זו לא נערכו בחירות, ואולמרט לא יוכל לטעון לחפות

ימשיך לחייך? אהוד אולמרט
ימשיך לחייך? אהוד אולמרט

nfc חושף: ראש הממשלה, אהוד אולמרט, חשוד בקבלת שוחד של 300,000 דולר בעת שכיהן כשר התמ"ת. החשד הנוכחי אינו קשור לחשדות הקודמים בדבר שוחד שהעביר איש העסקים משה טלנסקי. על פי הפרסום, מידע זה מהווה את החשד העיקרי כנגד ראש הממשלה.

אולמרט חשוד בקבלת הכספים בעת שכיהן כשר התמ"ת, בין השנים 2002 ל-2005. בתקופה זו לא נערכה מערכת בחירות בה השתתף אולמרט, כך שיקשה עליו מאד לטעון כי מדובר בכספי מימון מפלגות, טיעון בו השתמש בכל הקשור לכספים שנעביר מוריס טלנסקי.

חושף הידיעה, יואב יצחק, טוען כי בידי המשטרה מידע חדש בדבר אותם גורמים שנתנו את הכסף, לרבות קשריהם הבעייתיים עם אולמרט. לדבריו, בימים אלה מתנהלת חקירה אינטנסיבית ומקיפה כדי לגלות מה קיבלו אותם גורמים בתמורה לכסף שנתנו.

חוקרי המשטרה דרשו לחקור את אולמרט בתוך 48 שעות, הבקשה הועברה לראש הממשלה, ועד כה לא ניתן מענה. פרקליטיו טוענים כי הוא לא יתייצב לחקירה עקב לוח זמנים צפוף. 'גורם בכיר' אמר ל-nfc כי " אולמרט מנצל לרעה את מעמדו, ומחמת זאת הוא עלול להוביל למסקנות חמורות נגדו, עד כדי כך שלא יהא מנוס מהכרזה על נבצרותו".

קישורים:
לידיעה המליאה באתר של יואב יצחק
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}