י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

בלעדי: מאות מכשירי 'מירס' של זק"א נותקו

החל משעות הבוקר, כ-200 מכשירי 'מירס' המשמשים את אנשי זק"א, חדלו מלפעול. משי-זהב: "זה עסק של דודי זילברשלג, לא שלי". דובר זק"א מאשר את המידע ואומר: "עניין פנימי שלנו"

אנשי זק"א בפעולה. צילום: דב בלדי, מד"צ זק"א
אנשי זק"א בפעולה. צילום: דב בלדי, מד"צ זק"א

קשיים כספיים בארגון זק"א. על פי מידע שהגיע ל'בחדרי חרדים' נראה כי קיימת בעיה בתזרים המזומנים של הארגון. מתנדבים בארגון מספרים כי היום (א), החל משעות הבוקר, דמם מכשיר המירס שברשותם, ולא נשמעו בו קריאות חירום ודיווחים כבכל יום.

משה מאיזור המרכז, מתנדב בזק"א, סיפר ל'בחדרי חרדים': "הרגשתי שהמכשיר שקט במיוחד, לא שהתנגדתי לזה, אבל זה היה נראה מוזר. ניסיתי לעלות מול מתנדבים אחרים ומול המוקד, וגיליתי שאין קו והמכשיר פשוט מנותק".

"יצרתי קשר בדרך אלטרנטיבית עם כמה מתנדבים אחרים, וכולם דיווחו כי המכשיר שברשותם נמצא במצב דומה. ערכנו בירור מול ההנהלה, ומתברר לנו שחברת 'מירס' ניתקה את המכשירים ביודעין. מה הרקע, אני לא יודע", מספר משה.

דודי אחראי, לא אני. יהודה משי זהב ודודי זילברשלג עם גאידמק. צילום: מוטי בוקצצילום: דודי אחראי, לא אני. יהודה משי זהב ודודי זילברשלג עם גאידמק. צילום: מוטי בוקצ
דודי אחראי, לא אני. יהודה משי זהב ודודי זילברשלג עם גאידמק. צילום: מוטי בוקצ'ין, מד

בדיקת 'בחדרי חרדים' העלתה, כי עקב חוב מצטבר של זק"א לחברת מירס המסתכם בסכום כסף גבוה, החליטה האחרונה לנתק את המכשירים עד להודעה חדשה. כמות המכשירים שנותקו, כ-200.

מייסד הארגון, יהודה משי-זהב, מסר בתגובה: "זה לא העניין שלי, זה העסק של דודי (זילברשלג, מכהן כמנכ"ל הארגון), תשאל אותו. אני מתעסק בתחומים אחרים בזק"א, לא בכספים ובהתקשרויות עסקיות". את זילבשלג לא היה ניתן להשיג עד לרגע זה.

דובר זק"א, חיים וינגרטן, אישר את המידע, אך סירב לפרט על נסיבות הניתוק. "מדובר בעניין פנימי שלנו", אמר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}