י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הפצוע מהתאונה בבקעה שב להכרה, אך איבד את ידו

נס בבית החולים 'העמק': מנדי וינגרטן, שנפצע אתמול אנושות בכביש 90, שב להכרה לאחר ניתוח בן 12 שעות בו חייו היו תלויים על בלימה. הרופאים נאלצו לקטוע את ידו

הרכב לאחר התאונה. צילום: חגי אהרן - NNN
הרכב לאחר התאונה. צילום: חגי אהרן - NNN



נס בבית החולים 'העמק' בעפולה. מנדי וינגרטן, בן 20, שנפצע אתמול באורח אנוש בתאונה בכביש הבקעה, שב הבוקר (ו) להכרה, לאחר ניתוח ממושך שעבר במשך הלילה.

וינגרטן, תושב ירושלים ומתנדב ב'יד עזרה', נפצע אתמול אחרי הצהריים, כשהרכב בו נסע התנגש בעץ בכביש 90, סמוך לקיבוץ שלוחות. כתוצאה מההתנגשות הוא רוסק בכל חלקי גופו, ונגרם לו נזק מוחי.

הוא הועבר לבית חולים 'העמק' בעפולה על ידי מסוק מד"א כשמצבו מוגדר . בשלב מסויים הוחלט להעבירו לבית החולים 'תל השומר', והמסוק הועמד בכוננות, אך בשל מצבו הקשה לא היה ניתן לבצע את ההעברה.

הצעיר הוכנס לניתוח חירום בבית החולים, שארך כ-12 שעות. במהלך הניתוח נואשו הרופאים והרימו ידיים מהנסיונות להצילו. רופא בכיר שהוזעק למקום הורה על קטיעת ידו, ובכך ניצלו חייו והניתוח, בסופו של דבר, הצליח.

בשעות הבוקר הוא שב להכרה, והוא מתקשר עם סביבתו באמצעות סימני ידיים. הוא מאושפז עדיין בטיפול נמרץ ומחובר למכונות, מצבו מוגדר קשה אך יציב ולדברי הרופאים הוא יצא מכלל סכנה.

נא להתפלל עבור מנחם מנדל בן שיינדל הזקוק לרחמי שמים מרובים

קישורים:
כביש 90: צעיר חרדי התנגש בעץ ונפצע באורח אנוש
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}