י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ישי: אם יהיה הסכם - נפרוש מהממשלה

אולמרט בלחץ, והיהודים בסכנה. יו"ר ש"ס מזהיר הבוקר: "ריצה ללא מעצורים לעבר הסכם וירטואלי - תוביל להתדרדרות ביטחונית". הרב עובדיה יוסף מבטיח: "לא ניתן יד להתנתקות נוספת". איום סרק?

לא ניתן יד. אלי ישי והרב עובדיה
לא ניתן יד. אלי ישי והרב עובדיה

חייו הפוליטיים של ראש הממשלה תלויים, כך נראה, בגודל הויתורים לפלסטינים, ובש"ס נלחצים. יו"ר ש"ס, אלי ישי, הודיע הבוקר (ב) כי הקו האדום של מפלגתו בכל הנוגע להסכם עם הפלסטינים, התרחב. "אם יגובש הסכם מדף מסוכן. ש"ס לא תהיה חלק מממשלה שתצמצם את שטח מדינתנו של העם היהודי ותמלא אותו בפליטים".

ישי חושש מריצת אמוק לקראת הפלסטינים ומילוי כל דרישותיהם: "ריצה ללא מעצורים לעבר הסכם וירטואלי - תוביל להתדרדרות ביטחונית. אמליץ למועצת חכמי התורה לפרוש מהממשלה, אם יגובש הסכם מסוכן".

לדברי ישי, כי כל שטח שיועבר לאבו מאזן, יגיע בסופו של דבר לידי החמאס: "הרב אמר שלא יתן יד להתנתקות נוספת. אנחנו לא ניתן יד לניסיון להעביר שטחים לחמאס. העברת שטחים לאבו מאזן היא בפועל העברתם לידי החמאס, כמו שקרה בעזה. ברור שאבו מאזן לא מסוגל לעשות שלום בתוך העם שלו, איך הוא יעשה שלום איתנו".

יו"ר ש"ס הוסיף, כי על אף הדברים האמורים, מפלגתו שוחרת שלום: "ישראל היא מדינה שוחרת שלום. אבל, מי שלא מסוגל לקדם שלום בתוך עמו, לא יכול לעשות שלום איתנו. קודם שאבו מאזן יעשה שלום בתוך עמו. כל עוד אין שלום שם אין לנו מה לדבר על הסכמי גבולות, שטחים ופליטים, שלא לדבר על ירושלים. דיבור על ירושלים אינו בא בחשבון בכלל. מה שכן, צריך להתקדם בינתיים בהיבט הכלכלי. אם נתקדם שם, הטרור יפחת".

קישורים:
ישי רומז: הממשלה משותקת
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}