י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"אבינו שבשמים, עצור את הקסאם"

"נסה לעשות משהו מלמעלה, כי פה למטה, כנראה שאף אחד לא מסוגל", כך אמר רב המועצה האיזורית שער הנגב, בהספד שנשא בהלוויתו של ג'ימי קדושים. קדושים נהרג ביום ו' מפגיעה ישירה של פצמ"ר

זירת הנפילה בקיבוץ כפר עזה. צילום: רויטרס
זירת הנפילה בקיבוץ כפר עזה. צילום: רויטרס

"אני רוצה לפנות לאבינו שבשמים, תנסה לעשות משהו מלמעלה שהירי הזה ייפסק, כי פה למטה, כנראה שאף-אחד לא מסוגל", כך אמר הערב רב המועצה האיזורית שער-הנגב, הרב ציון כהן, בהספד שנשא היום (א) אחר הצהריים בהלוויתו של ג'ימי קדושים הי"ד, שנהרג מפגיעת פצמ"ר ביום ו' האחרון.

ראש מועצת אשכול, חיים ילין, תקף לאחר ההלוויה את הממשלה: "ממשלת ישראל סותמת את הפה ומתעסקת בחקירות פנימיות במקום לדאוג לביטחון התושבים. ממשלת ישראל מתייחסת אל תושבי יישובי עוטף עזה כאל 'פיונים', הממשלה צריכה לשים סוף למצב שבו אנו נמצאים. המצב הוא מצב מלחמה, ועליה להתנהג בהתאם".

ג'ימי קדושים, בן 48 ואב ל-3, נהרג ביום ו' מפגיעה ישירה של פצמ"ר בחצר ביתו שקיבוץ כפר עזה, שעה שעבד בגינה. בדקות שקדמו לפגיעה היה הקיבוץ נתון תחת מתקפה קשה של פצמרי"ם. אחד מחבריו לקיבוץ תיאר: "שמעתי הרבה נפילות. אחת מהן הגיעה מכיוון מגרש הכדורגל, שהיו בו הרבה ילדים, אז רצתי במהירות כדי לוודא שאין נפגעים. כשחזרתי למרכז הקיבוץ הבנתי שנפלה מרגמה בבית של ג'ימי וראיתי את הגופה שלו על הרצפה. הבנתי שהוא נהרג מפגיעה ישירה".

במהלך השבת נרשמה תגובה מינורית של צה"ל להרג, כשחמישה מחבלי חמאס נהרגו בתקיפות שונות. היום הביעו שרים וחברי כנסת תרעומת גדולה לנוכח חוסר המעש של ישראל. השר אלי ישי רמז הבוקר כי נכנסנו לעידן 'ממשלת שיתוק' בשל חקירות אולמרט: "מדאיגה אותי העובדה שלא התקבלו החלטות בנוגע לעוטף עזה ובנושא לבנון".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}