י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ישי רומז: הממשלה משותקת

"אני מודאג מאד מאי קבלת החלטות בנושא עזה ולבנון", כך אומר הבוקר השר ישי. המסר ברור: בעקבות חקירת אולמרט נכנסה הממשלה לשיתוק. שרי 'קדימה' תומכים באולמרט, ציפי לבני שותקת

מודאג. אלי ישי
מודאג. אלי ישי

ממשלה משותקת וחסרת יכולת לקבל החלטות. כך רומז יו"ר ש"ס, אלי ישי בדברים שאמר הבוקר (א): "אותי מדאיגה היום העובדה שלא התקבלו החלטות בנוגע לעוטף עזה ובנושא לבנון". הדברים נאמרו על רקע ההתפתחויות האחרונות. בגבול הרצועה נהרג אזרח ישראלי מפגיעת פצמ"ר ביום ו' האחרון, ובלבנון – חיזבאללה משתלט על שכונות וערים ומתקרבים סימני הפיכה כללית שיבצע במדינה.

בכל הקשור לחקירת אולמרט - ש"ס שומרת על איפוק מירבי. ישי מציע שלא לרקוד על הדם בטרם נשפך: "צריך להמתין בסבלנות עד לסיום חקירת הפרשה ולשמוע על ההתפתחות", אמר, והוסיף: "כל מילה בזמן הזה מיותרת לחלוטין".

ישיבת שרי קדימה התקיימה הבוקר באוירה דיכאונית משהו. חלק מהשרים נשאו דברי תמיכה בראש הממשלה, וחלקם העדיפו לשתוק. בנושא החקירה, אמר אולמרט רק משפט קצר: "איני מטיל דופי בעבודת המשטרה והפרקליטות, הם עושים את עבודתם נאמנה".

השרים בוים ומופז הביעו בישיבה תמיכה בראש הממשלה, מופז הוסיף: "זכות החפות עומדת לראש הממשלה כמו לכל אזרח אחר, הוא זכאי עד שיוכח אחר". שרת החוץ לבני, מסיבותיה שלה, החליטה לשתוק ולא אמרה מילה בנושא.

בשבוע שעבר אמר אולמרט לכמה שרים כי התהליך המשפטי יוכיח את נקיון כפיו, ובהתייחס להודעתו ביום חמישי לאחר הסרת צו איסור הפרסום, אמר: "עברתי את המשבר הראשון - ואעבור גם את המשבר הבא".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}