י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

"אולמרט - נהנתן מכור"

כך אומר ל'בחדרי חרדים' אדם שעבד בקרבתו בתקופת כהונתו כראש עיריית ירושלים. ב'ניו יורק טיימס': טלנסקי מימן לאולמרט לילה במלון בעלות של כ-5000 דולר. היום ייחקר בפרשה רב ידוע מהצפון

על חשבון הברון. סוויטה במלון ריץ קרלטון
על חשבון הברון. סוויטה במלון ריץ קרלטון

"אהוד אולמרט הוא נהנתן ומכור להנאות ובילויים", כך אומר ל'בחדרי חרדים' הבוקר (א) אדם שעבד בקרבתו בתקופת כהונתו כראש עיריית ירושלים. האיש לא מסכים לומר לנו הרבה מעבר לכך, שלא לדבר על מקרים ספציפיים עליהם שאלנו אותו.

קווי האופי המצטיירים תואמים את החשדות שפורסמו בעיתון 'ניו יורק טיימס'. על פי הפרסום, בשנת 2005, בעת כהונתו כשר התמ"ת, השתכן אולמרט לילה אחד במלון 'ריץ-קרלטון' היוקרתי בניו יורק, האירוח עלה לא פחות מ-4,717 דולר.

המשטרה חושדת כי את עלות השהיה שילמה חברת 'מיני ברים' לבקשת משה (מוריס) טלנסקי, איש המפתח בפרשת אולמרט. הוא ביקש מהחברה, לה סייע, לשלם את החשבון עבור 'חבר בכיר בממשלת ישראל'. פרקליט החברה, וויליאם דייוויס, אישר כי האורח במלון היה אהוד אולמרט, אולם הוסיף כי אינו יודע אם האחרון היה מודע לכך שטלנסקי דאג לתשלום.

משה טלנסקי, המעוכב יציאה מהארץ, אמר אתמול כי הוא מרגיש "כלוא ולחוץ", אך יישאר בארץ כמה שיידרש ממנו לטובת החקירה. כאמור, יציאתו או אי יציאתו מהארץ אינה תלויה בו אלא בחוקרי המשטרה.

טלנסקי יידרש השבוע ככל הנראה לחקירה נוספת במשטרה. עיתון 'הארץ' מצטט את ידידו הטוב שטוען כי האיש לא מעוניין להפליל את אולמרט, הוא יגן עליו בחקירה בטענה שהכספים שהועברו לא שימשו כספי שוחד.

הנחקרים בפרשה עד כה: ראש הממשלה אולמרט, ראש לשכתו לשעבר שולה זקן, ידידו הטוב לשעבר עו"ד אורי מסר, משה טלנסקי כמובן, ועוד כמה אישים ששמם עדיין נתון בצו איסור פרסום. היום ייחקר ביאח"ה רב ידוע מצפון הארץ הקשור בעקיפין לפרשה.

קישורים:
אולמרט חשוד בקבלת שוחד מאיש העסקים ר' משה רייך
אולמרט בהיסטריה: מנסה למנוע עדות טלנסקי כדי לצמצם נזק תדמיתי
הותר לפרסום: אולמרט חשוד בקבלת שוחד של מאות אלפי דולרים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}