י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

הותר לפרסום: אולמרט חשוד בקבלת שוחד של מאות אלפי דולרים

לאחר שבוע מורט עצבים הוסר צו איסור הפרסום: ראש הממשלה, אהוד אולמרט, חשוד בקבלת שוחד בן מאות אלפי דולרים מידי משה טלנסקי, תושב ארה"ב

מאות אלפי דולרים. משה טלנסקי
מאות אלפי דולרים. משה טלנסקי

הותר לפרסום: ראש הממשלה, אהוד אולמרט חשוד בקבל שוחד בסכומים של מאות אלפי דולרים, חלקם בכסף מזומן. מזרים הכספים המרכזי הוא: משה (מוריס) טלנסקי, איש עסקים בן 75 תושב לונג איילנד שארה"ב. אולמרט קיבל חלק מהכספים בפגישות בארבעה עיניים.

משה טלנסקי, הוא אזרח זר, שהגיע לארץ לביקור בחג הפסח ועדותו נגבתה במהלך שהותו. העד זומן לחקירה לאחר שמעורבותו לכאורה בהעברת הכספים עלתה מחומרי חקירה שהשיגה המשטרה במסגרת חקירה אחרת. טלנסקי מסר עדות מפורטת המפלילה את ראש הממשלה.

בחקירתו, אישר אולמרט את הקשר עם טלנסקי, אך הכחיש את קבלת הכספים ושימוש בהם. ידידו הטוב של אולמרט, עו"ד אורי מסר, הפליל גם הוא את ראש הממשלה, וישמש כ'עד מטעם'. מקורבים לאולמרט טוענים כי תיתכן פסילת עדותו בשל בעיות נפשיות מהם סבל לאחרונה.

במשרד המשפטים אומרים כי עדותו של אולמרט סותרת לחלוטין את זו של טלנסקי. טלנסקי עצמו אינו מבין מה המהומה סביבו, ובראיון שהעניק לסיון רהב-מאיר מערוץ 2, הוא מספר כי תרם כספים בכדי לסייע בפיתוחה של ארץ ישראל.

הפרשה, או יותר נכון אי פרסומה, גרמה לטלטלה עזה בארץ, במשך שבוע שלם, מאז פרסום דבר קיום החקירה, התרוצצו ברחבי הארץ ספקולציות ושמועות שונות ומשונות באשר לנושא החקירה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}