י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

דריכות רבה לקראת פרסום פרטי פרשת אולמרט הערב

אם לא יהיו הפתעות, יותרו לפרסום ככל הנראה הערב פרטים חלקיים או מלאים על הפרשה עליה נחקרו ראש הממשלה, אהוד אולמרט, וראש לשכתו לשעבר, שולה זקן. דריכות גם בציבור החרדי

ישרוד או לא. אהוד אולמרט
ישרוד או לא. אהוד אולמרט

בעוד יום העצמאות ה-60 למדינת ישראל נחוג ברחבי הארץ, שוררת דריכות ומתח רב במערכת הפוליטית, המשפטית, התקשורתית ובכל חלקי העם לקראת הסרת צו איסור הפרסום הצפויה ככל הנראה היום בערב.

אם לא יהיו הפתעות בלתי צפויות, יודיעו המשטרה והפרקליטות על הסרת התנגדותן לפרסום פרטי הפרשה ומהותה הערב (ה) לקראת השעה 20:00, עם סיום חגיגות יום העצמאות. עדיין לא ידוע האם יתייצב היועץ המשפטי או מי מהפרקליטות למסיבת עיתונאים על מנת לפרסם את פרטי הפרשה.

במהלך השבוע באחרון, נדונו בבתי המשפט מספר עתירות שהוגשו על ידי מערכות העיתונים וערוצי הטלויזיה בבקשה לאפשר פרסום פרטים – ולו חלקיים- מהפרשה. כל העתירות נדחו ורק פרטים שוליים ביותר ובלתי משקפים הותרו לפרסום.

במשטרה ובפרקליטות שקלו כבר בצהרי יום ג' לאפשר פרסום פרטים מתוך הפרשה, וככל הידוע, הסיבה לאי הסרת צו איסור הפרסום התקבלה בשל הרצון שלא להטיל את המדינה כולה לסערה כה קשה דווקא ביום הזיכרון לחללי צה"ל וביום העצמאות. נציגת המשטרה אף אמרה את הדברים מפורשות בדיון שנערך בבית המשפט.

הציבור החרדי נערך אף הוא לפרסום הפרטים, שכן שמועות שנפוצו במהלך השבוע האחרון טוענות למעורבות חרדית גדולה ועמוקה בכל מהלכי הפרשה והחקירה. על פי פרסומים זרים, איש המפתח בפרשה, תושב החוץ, הינו יהודי דתי הקשור בקשרים אישיים ועסקיים עם רבים בציבור החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}