י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

סיון רהב-מאיר ערכה ראיון בלעדי עם איש המפתח בפרשת אולמרט

בראיון, המקוצץ עקב צו איסור הפרסום, אומר האיש, יהודי דתי תושב חוץ: "משפחתי מבולבלת כמוני, אבל אנחנו מקווים שהקדוש ברוך-הוא יוציא אותנו מזה"

איש המפתח, היום. צילום: מתוך ערוץ 2
איש המפתח, היום. צילום: מתוך ערוץ 2

הערב (ה) בחדשות ערוץ 2 נחשף לראשונה העד המרכזי בפרשת אולמרט לעין המצלמות. כתבת הערוץ, סיון רהב-מאיר ערכה ראיון קצר אך בלעדי, שקטעים ממנו, שאינם פוגעים בצו איסור הפרסום, שודרו הערב במהדורת החדשות המרכזית

בכתבה מתארת רהב-מאיר את האיש, העלום לעת עתה, כיהודי חם ונרגש, התורם רבות למוסדות בארץ ובעולם. בראיון אומר האיש: "היום יום העצמאות, אני לא עוסק בפוליטיקה, מעולם לא עסקתי בפוליטיקה". כשרהב-מאיר שואלת אותו: ,אתה בעל משפחה גדולה, איך הם מרגישים השבוע?" הוא משיב: "הם מבולבלים כמוני, אבל אנחנו מקווים שהקדוש ברוך-הוא יוציא אותנו מזה".

השיחה הקצרה, נערכה אגב באנגלית, השפה שבה דובר האיש. על פי הצילום המטושטש בראיון ניתן לראות כי מדובר ביהודי מבוגר חובש כיפה. עובדת היותו של תושב החוץ יהודי דתי נחשפה בפורום 'בחדרי חרדים' כבר בשבוע שעבר.

שוחחנו הערב עם המראיינת, סיון רהב-מאיר, וביקשנו לדעת עוד על האיש. אין לה הרבה מה להוסיף עקב צו איסור הפרסום, אך זאת היא הסכימה לומר: "כמו שאמרתי בשידור בערוץ 2 מדובר ביהודי חם, נרגש ואיכפתי שתורם רבות. הוא רק רוצה לסיים את הפרשיה והחקירות, ולשוב לביתו".
לשאלתנו, האם הוא העיד מיוזמתו במשטרה על רקע אידיאולוגי, כפי שטענו השמועות שנפוצו בימים האחרונים, היא משיבה באופן חד-משמעי: "הוא הגיע לארץ בתמימות לביקור סטנדרטי, והמשטרה היא שפנתה אליו ולא להיפך".

קישורים:
אשכול החשיפה הראשונה בפורום בחדרי חרדים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}