כ' חשון התשפ"ה
21.11.2024

לונה פארק המים של 'חפץ חיים' - בקמפיין חדש

משרד יחסי הציבור החרדי דתי ’קובי סלע – יחסי ציבור כהלכה’, קיבל את הטיפול בתקציב יחסי הציבור של מפעלי התיירות חפץ חיים, פארק התיירות היחיד בעל הכשרות המחמירה ביותר למגזר החרדי / דתי.

מעל 120000 איש בעונה
מעל 120000 איש בעונה

"מפעלי התיירות חפץ חיים" בקיבוץ חפץ חיים כוללים מלון ובית הארחה, מרכז קונגרסים מתקני לונה פארק (יבשים), מגלשות מים, בריכות והפעלות רטובות. פארק המים חפץ חיים הוא היחיד שזכה לאישור הכשרות של "משמרת הקודש והחינוך", בכל עונה מבלים בלונה פארק המים מעל 120000 איש ואישה (בנפרד, כמובן).

משרד "קובי סלע יחסי ציבור כהלכה", הוקם לפני כחצי שנה ומטפל בתקציבי יחסי ציבור וייעוץ התקשורתי לחברות שונות. עיקר התמחותו בקרב הציבור הדתי והחרדי ("מסורתי וצפונה"). בין לקוחותיו: ביגוד - רשת האופנה לנשים וצעירות Mekimi, מזון ואירוח- מסעדות גורמה כשרות למהדרין, תיירות – בתי מלון והארחה, ארגונים – "אלף" הארגון ההומניטארי היהודי הגדול באירופה.

למשרד, חטיבת מוסיקה המטפלת ביחסי ציבור לכותרים חדשים של חברת ההפקה המובילה בציבור הדתי "גרינטק מדיה" וכן לחברת המוסיקה "רננו מיוזיק" המייבאת מארה"ב את המוסיקה החסידית הטובה בעולם. החטיבה מלווה גם את יוצרי המוסיקה היהודית המתפתחת בישראל. בכל שבוע משוגרים אלבומים וסינגלים חדשים אל עיתונאים ועורכים במדיה הדתית.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}