י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

הצלחה גדולה למבצע פסח בחיוג לחו"ל של 012 סמייל

ב012 סמייל מסכמים בסיפוק רב את הקמפיין המיוחד לפסח "בלי כוכביות ובלי שטיקים" ומדווחים על הצטרפות אלפי לקוחות למבצע הייחודי.

מר יעקב נדבורני, סמנכ"ל שיווק 012 סמייל
מר יעקב נדבורני, סמנכ"ל שיווק 012 סמייל

לקראת חג הפסח יצאה 012 סמייל בהצעה מיוחדת וחסרת תקדים, תחת הכותרת "בלי כוכביות ובלי שטיקים". המסר המרכזי היה המחיר הזול ביותר הקיים בשוק בחיוג לחו"ל, למשך כל השנה, כשההצטרפות למחיר הזול ביותר הינה ללא התחייבות מצד הלקוח, ללא תשלום דמי מנוי ובלי צורך במסירת אמצעי תשלום. ע"פ הנתונים הצטרפו אלפים רבים, וכך יכולים המצטרפים לדבר לחו"ל וליהנות מתעריפי שיחה משתלמים ביותר, הזולים אפילו משיחה מקומית.

סמנכ"ל שיווק 012 סמייל, מר יעקב נדבורני: "אנו שמחים מאוד בתוצאות הקמפיין המלמדות שההצעה אכן נתפסה כאטרקטיבית ואלפים בחרו להצטרף ולחייג גם הפסח, 012 לחו"ל. הצרכן החרדי בחן את ההצעה והגיע למסקנה שזו ההצעה הכדאית והמשתלמת ביותר בשוק השיחות לחו"ל. הצלחנו להתחבר לצרכן החרדי שרוצה לקבל את המחיר הזול ביותר ללא תנאים, התחייבויות או טריקים", אמר נדבורני והוסיף שמספר הפונים הגדול למוקד הפגין את עוצמתו הצרכנית של הציבור החרדי בכל הקשור להצעות שיווקיות.

נדבורני הוסיף ש 012 סמייל כמותג המוביל בתקשורת בינלאומית וכחברה הקשובה לצרכי המגזר החרדי, תמשיך להציע את המחיר הזול ביותר בשוק בחיוג לחו"ל, כדי שניתן יהיה לשמור על קשר שוטף וקבוע עם הקרובים בעולם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}