י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

ראש הממשלה נחקר בבהילות לפי הוראת היועץ המשפטי לממשלה

ראש הממשלה נחקר בבהילות לפי הוראת היועץ המשפטי לממשלה

  • כ"ז ניסן התשס"ח
אולמרט
אולמרט

ראש הממשלה אהוד אולמרט נחקר הבוקר חקירה "בהולה" במעונו הרשמי שבירושלים על ידי חוקרים מהיחידה הארצית לחקירות הונאה. על נושא החקירה הוטל צו איסור פירסום. החקירה ערכה יותר משעה והמשטרה לא מסרה אם מדובר באחת משתי פרשיות ישנות עליהם כבר נחקר ראש הממשלה בעבר. בתחילת השבוע נחקרה גם שולה זקן מי שהיתה ראש לשכתו של אולמרט, לאחר החקירה הגיעו החוקרים ללשכת היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז לדיון על החקירה.

חקירת אולמרט קיבלה אישור מיוחד של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז שאישר לחקור את את ראש הממשלה בהליך חריג ובבהילות, כנראה כדי למנוע תיאום גירסאות.

דובר לשכת ראש הממשלה הודיע בתום החקירה כי ראש הממשלה שיתף פעולה עם גורמי אכיפת החוק, כפי שעשה גם בעבר. ראש הממשלה משוכנע כי עם גילוי האמת במסגרת חקירת המשטרה יתפוגגו החשדות נגדו.

פרשיות הישנות עליהם כבר נחקר ראש הממשלה הם מעורבות במתן טובת הנאה למפעל שאותו ייצג שותפו לשעבר וידידו, עו"ד אורי מסר. בעת שאולמרט כיהן כשר התמ"ת, בין 2003 ל-2006.

כמו כן נחקר אולמרט על מעורבותו היתירה בישיבות מרכז ההשקעות שבמשרד התמ"ת, שבהן נדונו בקשות המקדמות את האינטרסים העסקיים של ידידו העו"ד אורי מסר. ובמינויים לא תקינים ברשות לעסקים קטנים שהיתה תחת אחריות משרדו.

פרשייה נוספת היא הבית ברחוב כרמיה בירושלים, בפרשה זו נטען כי שילם תמורתו מחיר הנמוך משמעותית ממחיר השוק. תוך ניצול קשריו מתקופת כהונתו כראש העיר ירושלים, אז פעל למען חברת "אלומות" שתקבל הטבות מפליגות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}