י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

אסון בכפר סבא: ילד חרדי כבן 5 נדרס למוות

יהונתן שלום חבני, בן חמש וחצי מכפר סבא, נהרג כשירד מרכב ההסעות שהובילו מהתלמוד תורה לביתו. כונני 'הצלה ישראל' ביצעו בילד החייאה משך 10 דקות, כשהוריו וסבתו עומדים במקום וממרררים בבכי

אסון בכפר סבא: ילד חרדי כבן 5 נדרס למוות

ברוך דיין האמת. ילד בכן חמש וחצי מכפר סבא, הלומד במוסד חינוך חרדי בעיר, נהרג כשנפגע מרכב ההסעות שהסיע אותו. הילד, יהונתן שלום חבני, החל לרדת מרכב ההסעה ורגלו נתקלה במדרכה, הנהג לא המתין ככל הנראה והחל ליסוע, כתוצאה מכך נדרס הילד ונפגע קשות.

כונני 'הצלה ישראל' שחשו למקום גילו כי הילד פצוע אנושות והוא מחוסר דופק והכרה, הם החלו בביצוע החייאה, ולאחר כעשר דקות הגיעו למקום צוות מד"א ירקון שפינו אותו לבית החולים 'מאיר' בכפר סבא, שם נקבע מותו.

האירוע כולו התרחש לנגד עיניה של סבתו של הילד, שיצאה לקחת את נכדה מההסעה הקבועה. כונן 'הצלה ישראל' שהיה במקום סיפר ל'בחדרי חרדים' כי תוך כדי ביצוע ההחייאה הגיעו למקום גם אביו ואמו של הילד שזעקו זעקות שבר והתפללו לנס. טילינגר הוסיף כי ברגעים מסויימים חזר הדופק של הילד, אך קרס שוב ושוב.

מחקירה ראשונית של המשטרה בזערת התאונה, עולה כי הילד הביתה מגן הילדים, ובעת שירד מרכב ההסעה רגלו הסתבכה במדרגה. הוא נפל על הכביש מתחת לגלגלים, והנהג שפתח בנסיעה בלי להבחין בו, דרס אותו. נהג הרכב הפוגע עוכב לחקירה. מבדיקה ראשונית עולה כי מדובר בנהג הסעות בן 40, שבעברו שש הרשעות תעבורה.

ראש אגף התנועה במשטרת מרחב שרון, רב פקד סיגל בר-צבי, אמרה ל'קול ישראל' כי הרכב, מסוג 'פורד אקונוליין', שייך לשני אחים תושבי רעננה, העובדים כמורים במוסד החינוכי החרדי בו למד הילד, והם משמשים, לסירוגין, גם כנהגי הסעות במוסד. המשטרה עדיין לא החליטה אם להגיש כתב אישום כנגד הנהג בגין גרימת מוות ברשלנות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}