י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

בני ברק: העירייה מפעילה משחקיות לילדים

עיריית בני ברק מפעילה בימים אלו משחקיות לילדי העיר בגילאי 3-7. לפעילות מסיעעים סמינר שצ'רנסקי ומנהלות בתי הספר. אגף התברואה נערך לפינוי פסולת נרחב במוצאי החג הראשון

צילום אילוסטרציה: יעקב רוכמן
צילום אילוסטרציה: יעקב רוכמן

יחידת ההתנדבות באגף לשירותים חברתיים של עיריית בני-ברק, בשיתוף ארגון 'יד לזולת' של סמינר שצ'רנסקי שבתל-אביב וארגוני עזר ליולדת מפעילות בימים אלו שמונה משחקיות לילדים גילאי 3-7 בעיר.

במשחקיות המופעלות בשעות לפנה"צ ואחה"צ בהתנדבות מלאה של בנות סמינר שצ'רנסקי משתתפים כ-400 ילדים, במטרה להקל על האימהות הטרודות ביותר בימים שלפני חג הפסח ולשמור על ילדיהן במסגרת מוגנת ע"י תלמידות בוגרות, מנוסות ואחראיות. זהו גם חלק מהפעילות למניעת היפגעותם, חלילה, של ילדים קטנים.

פעילות זו, המסתייעת ע"י מנהלות בתי-הספר והנהלת סמינר שצ'רנסקי הינה חלק מעבודה התנדבותית ברוכה במשך כל ימות השנה של בנות הסמינר מכל הכיתות, והן כוללות משחקיות לילדי יולדות, אך בתקופה שלפני חג הפסח מתוגברת הפעילות במשחקיות באורח ניכר.

אגף התברואה של העירייה מגביר את פעילותו לקראת החג בתוספת עובדים וכלים, ועבודתו משתרעת על פני רוב שעות היממה, כדי להביא לניקוי יסודי ונרחב ביותר של רחובות העיר ולפינויין של כמויות הענק של פסולת וחמץ לקראת חג הפסח.

בהתאם להנחייתו של הרב ישכר פרנקנטהל, ראש העיר יפעיל אגף התברואה, בהנהלת מר נתנאל נחום, עשרות צוותים נוספים במוצאי החג הראשון של פסח, כדי לאפשר את פינוי כל כמויות הפסולת שתצטברנה החל מכניסת השבת ועד לצאת החג הראשון,שהינם כשלושה ימים בהם לא נאספת פסולת, שאין ספק שתהיה בכמויות גדולות ביותר.

על פי התכנית, הכוונה היא לסיים את פינוי כל כמויות הפסולת הגדולות, במשך כל הלילה עד ליום שני בבוקר. משום כך, מתבקש ציבור התושבים להוציא את כל הפסולת שתצטבר בשבת ובחג ראשון עם צאת החג, כדי שניתן יהיה לעמוד ביעד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}