מיקום עדיף. ביקורת הפרסומות של השבוע
מדור חדש ב'בחדרי חרדים': ביקורות הפרסומות של השבוע בעיתונות החרדית. גם אתם מוזמנים לחוות את דעתכם האישית
- אחת שיודעת
- ה' ניסן התשס"ח
- 17 תגובות
שלום לכם חבריי היקרים בחדרי החרדיים. החלטנו להוסיף קצת תבלינים בתחום הפרסום החרדי, שמפלס את דרכו לעולם הזוהר של הברנז'ה. הענקנו לכם מדור המעביר ביקורת פרסומות. בונה כמובן...
מידי שבוע יעלו במדור מספר פרסומות של משרדי הפירסום החרדיים, ובו נציג את הקריאטיביות המגיעה לצרכן הסופי, וננסה לקרוא את מחשבותיו. כן, כן, אל תדאגו, תינתן לכם כמובן האפשרות להגיב. זה החלק שאתם אוהבים, לא?
גם אנחנו, כמובן, נשמח לקבל הערות בונות. לא הורסות.
ונעבור לפרסומות...
פילה. פרסום בולטון פוטנציאל
על מנת להמחיש את המודעות נעבור לארץ האגדות. דמיינו לכם שאתם נמצאים בארץ של מותר לי והכל בצבעי פסטל, נותנים תחושה של רוגע ושלווה, ופתאום מתפרצות להם שתי מודעות האחת ורודה והאחת כחולה בהבזקי תאורה. אכן זו אגדה, אמר הרצל.
האם זו אותה "האגדה" הקיימת בין שתי המודעות ורק הרקע הוורוד והכחול מבדילות בינהן, ומדגישות את העובדה שאחת זו לבנים והשנייה לבנות (גם במודעות עושים מחיצה בין המינים)?
סיפורי ה"אגדות" - האם הכוונה להגדה של פסח, שבה מסופר על בני ישראל שיצאו ממצרים, שם הם לבשו סנדלים או היו יחפים לא?
ביקורת: נחמד, מבדיל בין הבנות לבנים, אבל קצת "קיצי'" מידיי לטעמי. שונה מאוד ממודעות פילה.
קולגייט. פרסום קרימלובסקי כהן
הקשיבו, הקשיבו...
המברשות יוצאות מעבדות לחירות (זו יציאת מצרים של מברשות קולגייט). למרות שאם המברשות יוצאות מעבדות הן היו אמורות להיות שחוקות, הרוסות ובעלות סיבים מפוצלים, כפי שבני ישראל יצאו "גמורים" מעבדות לחירות.
אבל... מאחר ואנו לוקחים את ההיבט החוויתי של האגדה, אין ספק שהמודעה מעבירה את המסר.
ביקורת: אהבתי מאוד את החשיבה. הקריאטיב חמוד מאוד ובהחלט ממחיש גם את אווירת החג וגם את המבחר הרב שהחברה נותנת ללקוח. חמוד מאוד.
לייבוביץ. פרסום אפיקים
"הפסח הזה... תחשבו צהוב.
חמנייה כוויזואל.
מה אגיד ומה אספר. אין לי מילים בפה. איך נחשוב צהוב... האם במגזר החרדי מותר ללכת עם בגדים "צהובים"?
אולי נשאל את השאלה הזו בארבעת הקושיות. נראה לי הכי מתאים.
ביקורת: המודעה מעבירה תחושה של אביב-קיץ. לא יותר מזה.
קווי זהב. פרסום גל אורן
בלי כוכביות?
בלי תנאים - ברור.
בלי שטיקים - הבנו. חסר לכם שלא.
חבל שזה גם לא - בלי כסף...
ביקורת: מודעה ברורה. מעבירה את המסר. זהו. מה עוד צריך.
קליה. פרסום גל אורן
הכח הוורוד שמנצח את הכתמים.
מי מתלכלך יותר מילדים.
ביקורת: מסר ברור, "נקי"
מעביר את חווית הצורך להסרת כתמים לצרכן.
שפע שוק. פרסום אפיקים
טוב נו אחרי ה"חרמות" שעושים על 'שפע שוק' במגזר החרדי מה נשאר להם... לפרסם בדתי לאומי(בשבע).
השאלה הנשאלת היא: מי באמת יהיה ה"מלך" הבא של שפע שוק.
והקושיות:
אחד - מתי יגמר המשבר?
שתיים - כמה כסף צריך לתת בשביל שזה יגמר?
שלוש - מי ימלוך אחרי?
ארבעה - האם התקציב אחרי המשבר ישאר אותו דבר?
ביקורת: מודעת מבצעים. נו מה?
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות