י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

רשת נעלי לוק מתחדשת

תשיק קולקציה חדשה לקראת עונת הקיץ החמה במחירים עממיים. לא מכבר חתמה הרשת על שיתוף פעולה ענק עם חברת fila הבינלאומית

רשת נעלי לוק מתחדשת


רשת חנויות נעלי לוק, משיקה בימים אלה קולקציה חדשה לקראת עונת הקיץ החמה. המגמה, נעלי ילדים אופנתיות ועכשוויות במחירים עממיים המתאימים לכל כיס. הרשת, שמתמחה בנעלי ילדים מזמינה את הציבור ליהנות מנעליים איכותיות, אופנתיות מהדגמים המובילים בתחום, כאשר במקביל, המחיר נותר נמוך ללא כל מתחרים.

רשת הנעליים האופנתית עברה בעת האחרונה, שדרוג ומיצוב כללי. בעיקר הושם דגש על שירות לקוחות אדיב, יעיל, מקצועי ומהיר, ועל נעלים איכותיות ובריאותיות כאשר לא מכבר חתמה הרשת על שיתוף פעולה ענק עם חברת fila הבינלאומית. המוכרות בחנות עברו הכשרה מיוחדת בתחום נעלי הילדים, ומגוון הנעליים גדל במיוחד.

הסיבה למחירים הנמוכים כל כך, אומר מנכ"ל הרשת, נעוצה בכך שאנחנו מייבאים את הנעלים בעצמנו, להבדיל מחנויות רבות שעד הצגתה על המדף עוברת הנעל כמה וכמה ידיים. בנוסף, תהליך היבוא העצמי והבלעדי מאפשר יכולת בקרה ואיכות מהגבוהים בתחום.

רשת נעלי לוק פונה לציבור החרדי הרחב, וכיום היא מונה ארבע חנויות. הרשת הפכה למובילה בתחום נעלי הילדים, וביססה את מעמדה כחנות אופנתית בעלת מחירים נמוכים במיוחד. נעלי לוק מיועדות לילדים, נערות, נשים וגברים. החנויות ממוקמות באזורים מרכזיים בבני ברק וירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}