י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

'לוח פוקוס' משיק מהדורה חרדית

הלוח הנפוץ למכירת מכוניות יד-שניה, משיק גרסה חרדית, שתופץ בריכוזי המגזר החרדי. הלוח החדש יעמוד תחת פיקוח רבנים. מנכ"ל 'לוח פוקוס': "הביקוש במגזר החרדי גבוה"

עליה ברמת החיים. רכב יד-שניה
עליה ברמת החיים. רכב יד-שניה

'לוח פוקוס', לוח למכירת מכוניות יד שנייה, עומד להשיק גיליון מיוחד למגזר החרדי. הגיליון הייעודי יופץ בריכוזי אוכלוסיה חרדית ויכלול, לצד מודעות למכירת כלי רכב מיד שנייה, גם פרסום של מוצרים נוספים הפונים לאוכלוסיה החרדית.

הגיליון, שיהיה נקי מפרסומים ותמונות לא ראויות, יקבל את הכשר ואישור הרבנים. לוח פוקוס החרדי יופץ אחת לשבועיים, ברשתות השיווק, בקיוסקים ובמקומות נגישים בציבור החרדי ב-50 אלף עותקים. כאחיו הותיק – הוא יהיה חינמי.

לוח פוקוס מופץ כיום מידי יום שישי בתחנות הדלק, הלוח מפעיל גם אתר אינטרנט. ההחלטה להיכנס למגזר החרדי התקבלה לאחר שבפוקוס ערכו סקרים מהם עלה כי מגזר זה הוא כוח קנייה משמעותי ביותר בתחום מכוניות היד שנייה.

איציק תורג'מן, מנכ"ל לוח פוקוס, מסביר את המהלך: "בשנים האחרונות אנחנו מזהים עליה עקבית ברמת החיים במגזר החרדי. אחד הביטויים לעליה ברמת החיים הוא הביקוש לכלי רכב. הלוח החדש ישמש פתרון לביקוש, עקב היעדר החשיפה של הציבור החרדי ללוחות אחרים אשר מתפרסמים בעיתונות או באינטרנט. לקראת יציאת המהדורה הייעודית למגזר החרדי ערכנו מחקר מקיף שהעלה נתונים מרשימים על הצורך בלוח לרכישת מכוניות משומשות. הגיליון החדש יכלול מודעות משולבות בתמונה של כלי רכב למכירה, אשר יאפשרו לרוכשים פוטנציאליים להתרשם מכלי הרכב".

החלוקה תתבצע באזורים בהם קיימים ריכוזי אוכלוסייה חרדית. בהם ירושלים, בני ברק, מודיעין עילית, ביתר עילית, אלעד וישובים נוספים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}