י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

דתי? חרדי? שלם יותר

בדיקה שביצע 'כלכליסט' מעלה: בזק בינלאומי מבטיחה לציבור הדתי חבילת סינון לאינטרנט 'מתנה', אבל בפועל גובה על כך מחיר 'מיוחד' וגבוה מהרגיל. בזק בינלאומי: "הכתבה שגויה"

דתי? חרדי? שלם יותר

מחירון לדתיים ולחרדיים, ומחירון נפרד לחילוניים, זו ההצעה הקוסמת של חברת בזק בינלאומי. בדיקה שביצע העיתון 'כלכליסט' מעלה: בזק בינלאומי מורחת אותנו, במסווה 'מבצע'.

חברת בזק בינלאומי פרסמה מודעה בעיתונות הדתית. ובמודעה הצעה: שירות סינון האתרים "מורשת", שעולה 11.90 שקל לחודש, יוענק במתנה ללקוחות חדשים. דהיינו, הרוכש ישלם מחיר רגיל כאחד העם, ויקבל גם את חבילת הסינון.

כתב 'כלכליסט' בדק את העניין, ומצא שלא כך הם פני הדברים: "התקשרנו למוקד המכירות ושם אמרו לנו שאפשר לקבל את המבצע בחיבור של 1.5 מגה ב-45.90 שקלים לחוד, ו-2.5 מגה ב-54.90 שקלים לחודש, שניהם בהתחייבות לשנה. התקשרנו שוב, הפעם בלי לאזכר את המבצע. חבילת 1.5 מגה הוצעה לנו ב-39.90 בחודש בהתחייבות לשנה, וה-2.5 מגה ב-49.90 - ששה שקלים פחות מהמחירים של המבצע. כששאלנו אם אפשר לקבל גם שירות סינון, נאמר לנו שכן, אבל בחבילה יקרה יותר: 1.5 מגה ב-45.90 ו-2.5 ב-54.90 שהם ששה שקלים יותר - ובדיוק המחיר שהוצע לנו למבצע מורשת".

העולה מן הדברים הוא, ששירות הסינון עולה ששה שקלים בחודש. זו אמנם הנחה של 50% ממחירו הרגיל, אבל בשום מקרה לא מתנה.

מבזק בינלאומי נמסר בתגובה לכתבה ב'כלכליסט': "אנו חוזרים ומדגישים כי מדובר במבצע בו ניתן האינטרנט המסונן מתנה! ההשוואה בכתבה למחיר מבצע אחר שחל באותה נקודת זמן ולא למחיר המחירון, הופכת לצערנו את הכתבה לשגויה ולא נכונה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}