י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

ח"כ חרדי: הממשלה מתכוונת לזרוק את ערביי עזה לים

הח"כ, שאת שמו לא נחשוף, שוחח עם כתב 'בחדרי חרדים' כטוב ליבו ביין, וגילה כמה 'סודות מהחדר'. לטענתו, לממשלה יש תכנית סדורה לטיפול במחבלי החמאס. כל הפרטים - בפנים

ילקקו גלידה בסירת מנוע. בכירי החמאס בעזה
ילקקו גלידה בסירת מנוע. בכירי החמאס בעזה

כתב 'בחדרי חרדים' שוחח הבוקר עם כמה מחברי הכנסת החרדיים בעייני דיומא. הירושלמים שביניהם - בטוב ליבם ביין- פתחו את צפונות ליבם, סיפרו כמה סיפורים מפתיעים, ושלפו, כבדרך אגב, גילויים מרעישים מהחדר.

אחד משלוחי הציבור שבכנסת, שוחח שיחה ארוכה עם כתבנו, ליהג מה שליהג, פטפט מה שפטפט, ולקראת סוף השיחה זרק פצצה לאויר: "אולמרט והממשלה מתכוונים לזרוק את ערביי עזה לים התיכון", לדברי הח"כ, מדובר במידע סודי, שהודלף לו על ידי מדליף אלמוני.

כתב 'בחדרי חרדים' על הח"כ בנסיון לשלוף עוד מידע לגבי התכנית התמהונית. זה לא היה קל, אבל בסוף זה הגיע: "אולמרט, ברק וצה"ל מתכוננים למהלך הגדול כבר חודשים ארוכים. אני לא יכול לפרט לך יותר מדי, אני רק יכול לספר שצה"ל כבר הצטייד במאות אלפי גלגלי-ים, בכמאתיים אלף מזרוני-ים, ובכמה מאות סירות מנוע לבכירים", מספר הח"כ, שכשהתחיל לדבר שכח לסיים.

"בשעת ה-ש', יפרצו מאות משאיות עמוסות בגלידות שטראוס את הגדר, ויסעו לחוף עזה, צה"ל יוציא את כל התושבים לים, יחלק את הגלגלים והמזרונים, יתן סירות מנוע לבכירי החמאס, וטירונים מכל הארץ יבואו לנופף במצילות לאנשי החמאס. אגף הלוגיסטיקה יעמיד בחוף אלפי שמשיות וכסאות נח לשירות המתרחצים, וחיילות מהקריה יבואו לחלק את הגלידות לתושבים".

המהלך כולו מוכן, מספר הח"כ, אלא שלאולמרט יש תנאי אחד לביצועו, "כל זה יקרה כמחווה של רצון טוב והוקרה, אבל רק לאחר שבוע שלם, שבעה ימים, בו החמאס לא ישגר יותר מ-5 טילי קסאם ביום".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}