י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

נא להכיר: מהנדס המכונות החרדי שהקים חברת פטנטים

חיים סטפלמן, עלה לארץ מארה"ב עם תואר מהנדס מכונות, החל לעבוד כעורך פטנטים, ולבסוף הקים חברת חיפוש פטנטים מצליחה. האיש, בין השאר, מומחה לקרטה, והוא בעל 'חגורה שחורה'. פרופיל

חיים סטפלמן
חיים סטפלמן

חיים סטפלמן, בן 31, עלה לישראל בתחילת העשור, כשבכיסו תואר מהנדס מכונות מטעם אוניברסיטת קולומביה בניו-יורק, עיר הולדתו, ותוך כמה שנים הפך לעורך פטנטים מוסמך ומוכר בכל הארץ. בחודש נובמבר האחרון, לאחר ארבע שנות עבודה כעורך פטנטים בכיר במשרד 'לוצאטו את לוצאטו', יצא סטפלמן לשוק הפרטי והקים את חברת 'אינבנטיב סטפ' (Inventive Step) לחיפוש פטנטים הפועלת בירושלים, עם סניפים ברמת-גן והרצליה.

בעיסוקו הייחודי, מנצל סטפלמן את היתרונות הבולטים שלו בתחום: ניסיון כמהנדס מוסמך; שליטה מוחלטת בשפה האנגלית, כולל מונחים מקצועיים-טכניים נדירים; רישיון לעיסוק כעורך פטנטים מטעם משרד המשפטים; וכן ישירות והוגנות. את היתרונות האלו הוא מציע לחברות, יזמים וממציאים העושים את צעדיהם הראשונים בתחום.

סטפלמן הוא מומחה בביצוע חיפושים ובכתיבת בקשות לרישום פטנטים במגוון רחב של תחומי טכנולוגיה וקניין רוחני, ובין קהל לקוחותיו נמנים חברות וממציאים מובילים וידועי שם.

במקביל, הוא משמש כדירקטור בקרן 'הרי וג'יין פישל', ארגון פילנטרופי אשר הוקם על ידי הרי פישל, סבי סבו, לפני כ-70 שנים. הקרן תורמת למוסדות שונים, בהם ישיבה-אוניברסיטה בארה"ב ומכון הרי פישל בירושלים.

סטפלמן הוא גם אחד מחברי הוועד המייסד של גמ"ח המעניק הלוואות ללא ריבית לאנשים הקשורים לבית הכנסת 'אהבת שלום', הפועל בשכונת מגוריו. בין לבין, סטפלמן נחשב למומחה בקרטה והוא בעל חגורה שחורה בשיטת 'תורה דוג'ו'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}