י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

יצא להציל חיים - והציל את רכבו מגניבה

מתנדב 'הצלה ישראל' יצא לקריאת חירום וכשחזר גילה את רכבו הגנוב נוסע מולו. הגנב נמלט לאחר מרדף קצר, והרכב הושב לבעליו

הרכב הגנוב ליד בית ג'אלה. צילום: הצלה ישראל
הרכב הגנוב ליד בית ג'אלה. צילום: הצלה ישראל

אירוע מיוחד במינו התרחש ביום ה' האחרון. מתנדב 'הצלה ישראל' מביתר עילית, חיים ברנשטיין, יצא להציל חיים, וכבונוס, 'קיבל' את רכבו במתנה.

ברנשטיין סיפר לכתב 'בחדרי חרדים' את הסיפור המיוחד:

"יצאתי לירושלים עם האמבולנס למקרה חירום, כשרכבי הפרטי נשאר על יד הבית בביתר. סיימתי את הטיפול במקרה, וחזרתי לכיוון ביתר. כשעברתי בכביש עוקף חוסאן, אני מזהה לפתע את הרכב שלי בנסיעה בנתיב הנגדי, כשצופר האזעקה של 'הצלה' שמותקן בו פועל".

"לקחו לי כמה שניות עד שהבנתי שהרכב של נגנב", הוא ממשיך ומתאר "ואז עשיתי פניית פרסה עם האמבולנס, והתחלתי לדלוק אחרי גונב הרכב. הוא נלחץ והתחיל לנסוע בפראות, בשלב מסויים, סמוך לצומת של כביש 60 (כביש המנהרות – ש.מ.), הוא התחכך ופגע ברכב שנסע בנתיב הנגדי, אבל הצליח להמשיך בנסיעה".

"יושבי ג'יפ צבאי שנסע בכביש הבחינו במתרחש, והצטרפו למרדף אחר הגנב, זה ביצע פניה לכיוון בית ג'אלה, ואנחנו אחריו. האיש נלחץ, פנה לשביל עפר ללא מוצא ונסע בפראות על סלעים, עד שנתקע באבן, הוא יצא מהרכב והצליח להימלט מהמקום".

לשאלתנו, כיצד מגיע ערבי לתוך ביתר השמורה, עונה המתנדב כי מדובר ככל הנראה בפועל העובד באחד העסקים בעיר. ברנשטיין מדגיש, כי אמנם נגרם נזק לרכב, אבל זהו נזק מועט יחסית למקרה בו הרכב היה נגנב ולא מותיר עקבות. הוא מצידו משוכנע כי הצלת החיים שעסק בה הצילה אותו מהנזק הכספי הכבד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}