י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

משפחות הנרצחים לאולמרט: גרש את משפחת המחבל

משפחות נרצחי הפיגוע ב'מרכז הרב' שלחו מכתב לראש הממשלה ובו דרישה לגרש מהארץ את משפחת המחבל. "אם לא נדע לפגוע במבקשי רעתנו - ימשיך האויב חלילה לשפוך דם יהודי" כתבו המשפחות. המשטרה הציבה מאבטחים סמוך לבית המחבל מחשש לפגיעה במשפחתו

הלוויית  הנרצחים הי"ד בישיבת מרכז הרב
הלוויית הנרצחים הי"ד בישיבת מרכז הרב

משפחות שמונת נרצחי הטבח בישיבת 'מרכז הרב' פנו היום במכתב נרגש ותקיף לרה"מ אהוד אולמרט, ובו דרישה פשוטה: גרש את משפחת המחבל ממדינת ישראל.

"קול דמי בנינו השפוך עוד זועק אלינו מן האדמה ותובע לפעול מייד ובתקיפות בכדי להעניש ולהרתיע את המרצחים שולחיהם ותומכיהם" כתבו המשפחות, והוסיפו: "המחבל שהרג ביום חמישי את שמונת בנינו לא היה לבדו. הוא ניזון מהסביבה המזינה אותו, תומכת בו ומוחאת לו כף, מהחברה ש'מחנכת' את בניה להיות שאהידים ולהרוג יהודים".

"אם לא נפגע בקן הנחשים הזה הוא ימשיך להוציא פיגועים. אם לא נדע להגן על עצמנו ולפגוע במבקשי רעתנו - ימשיך האויב להרים ראש וחלילה לשפוך דם יהודי. לכן אנו דורשים מהממשלה ומזרועות הביטחון, ומהר, להרוס את ביתו של האויב הרוצח ולגרש את משפחתו, זאת כמובן לאחר פירוק סוכת האבלים שהוקמה בסמוך לביתו של בן השטן".

על המכתב, שהועבר ממשפחה למשפחה, חתמו הוריהם ואחיהם של בני הישיבה שנרצחו בפיגוע. אחיו של יונתן אלדר הי"ד, הוסיף ליד חתימתו "חותם בשם דמו השפוך של יונתן".

למחרת הפיגוע, נתלו דגלי חמאס וחיזבאללה על סוכת האבלים שהקימו הוריו של המחבל, עלא אבו-דייהם

בתוך כך, נמשכת ההתכתשות בין המשטרה למשפחת המחבל בעניין העברת גופתו של הרוצח לידיהם. המשפחה מתעקשת לערוך הלוויה המונית, בעוד המשטרה דורשת לקיים אירוע מינימאלי במיעוט משתתפים.

המשטרה הודיעה, כי לעת עתה גופת המחבל לא תועבר למשפחתו, והיא תעוכב 'ככל שידרש'. המשטרה הציבה היום מאבטחים סמוך לבית הורי המחבל, מחשש ש'גורמי ימין קיצוניים' עלולים לפגוע בהם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}