י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

"הקרן למורשת הכותל" זכתה ב'אוסקר' של המוזיאונים

הפרס היוקרתי הוענק על תכנון וביצוע של "מרכז שרשרת הדורות" ברחבת הכותל המערבי. אייל העיתונות ויו"ר ועידת הנשיאות לשעבר מר מורט צוקרמן קיבל את הפרס בשמו של רב הכותל המערבי

מרכז שרשרת הדורות. צילום: אתר הכותל
מרכז שרשרת הדורות. צילום: אתר הכותל

"הקרן למורשת הכותל המערבי" קיבלה את פרס TEA היוקרתי, ה"אוסקר" של מוזיאונים ופארקים נושאיים ברחבי העולם, על תכנון וביצוע "מרכז שרשרת הדורות" ברחבת הכותל המערבי.

ארגון TEA הינו ארגון הגג הבינלאומי של יוצרי מוזיאונים ופארקים נושאיים, והוא מאגד אלפי עובדי תעשיית הפארקים הנושאיים בארה"ב ובאירופה.

באירוע, במעמד נספח צה"ל בוושינגטון האלוף בני גנץ, קונסול ישראל בלוס אנג'לס מר יקי דיין, מר אליאב נחליאל- מעצב מוזיאונים, מר ג'רמי לנגפורד – אמן הזכוכית, מר מרדכי (סולי) אליאב – מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי - קיבל אייל העיתונות ויו"ר ועידת הנשיאות לשעבר מר מורט צוקרמן ובתו אביגיל את הפרס בשמו של רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ, המשמש כיו"ר "הקרן למורשת הכותל המערבי".

מר מורט צוקרמן, אשר קיבל את הפרס, דיבר על חשיבות המסר שיש ב"מרכז שרשרת הדורות", המבהיר את הקשר העמוק שיש לעם היהודי העתיק ביותר, המעביר בשרשרת הדורות את תורת ישראל, ערכים ומוסר כשירושלים היא הבריח התיכון שמחבר את הדורות עם מסרים אלו.

רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ העניק את הזכות למר מורט צוקרמן לקבל את הפרס בהיותו התורם של הפרויקט הנפלא הזה, והינו שותף לפעולות הנפלאות המתבצעות ע"י ה"קרן למורשת הכותל המערבי" בתחומים שונים.

קישורים:
לתמונות נוספות מפרוייקט 'מרכז שרשרת הדורות' - לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}