י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

אלעד: ראש עיר במיעוט

מכה קשה לראש עיריית אלעד צביקה כהן: 10 מתוך 13 חברי העירייה חתמו על מכתב רשמי נגד התנהלותו הבלתי תקינה. את המהלך הוביל ממלא מקום ראש העירייה צביקה הרבסט. תגובת ראש העיר: המהלך תקין

הוביל מהלך. צביקה הרבסט
הוביל מהלך. צביקה הרבסט

ראש עיריית אלעד לא חשב כי כך הוא יפתח את חגיגת המיתוג של העיר אלעד. עשרה מבין שלושה עשר חברי העירייה, מכל סיעות הבית כולל סיעתו ש"ס, חתמו על מכתב חריף בו הם יוצאים נגד כוונתו להדיח את מהנדס העירייה משיקולים זרים.

"אנו רואים בדאגה רבה את ניסיון הדחתו של רוני אלישע מהנדס העירייה, הן בפן המקצועי והן בפן האנושי", כותבים חברי העירייה לראש העיר.

מכתב חריף. חתימות חברי המועצה על המכתבצילום: מכתב חריף. חתימות חברי המועצה על המכתב
מכתב חריף. חתימות חברי המועצה על המכתב

לדעת חברי העירייה, החלפת המהנדס אינה עניינית והיא עלולה להביא לשיבושים רבים ומשמעותיים בכלל הנושאים הנוגעים לענייני העיר.

בפן האנושי, כותבים החברים לראש העירייה: "הדרך בה נעשים הדברים אינה ראויה. המהנדס הרב רוני אלישע עשה ושקד רבות למען העיר ותושביה מהלך של החלפתו בדרך זו אינו ראוי לעיר ששמה את התורה לנגד עיניה", כשהם מרמזים לביקורת הקשה שהוטחה מטעמם של רבני העיר, נגד הוצאת סמל התורה מהלוגו החדש של העיר.

לסיום, מתרעמים חברי העירייה על כך שראש העיר מבצע מהלכים חד צדדיים, מבלי שהוא טורח לשתף את נבחרי הציבור ושולחיו.

הם שינו את דעתם. ראש העיר צבי כהןצילום: הם שינו את דעתם. ראש העיר צבי כהן
הם שינו את דעתם. ראש העיר צבי כהן

את המהלך כולו, הוביל ממלא מקום ראש העירייה ויו"ר דגל התורה באלעד צביקה הרבסט, ומדובר בפעם הראשונה מאז שנכנס לתפקיד, בה מוצא צביקה כהן את עצמו בעמדת מיעוט בין חברי העירייה.

מלשכת ראש העירייה נמסר בתגובה, כי מהלך ההדחה היה ענייני וראש העירייה תמה מדוע חברי העירייה שתמכו במהלך, שינו לפתע את דעתם.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}