י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

קווי טלפון של 'הוט' גם בשכונות החרדיות

קווי טלפון של 'הוט' גם בשכונות החרדיות

קווי טלפון של 'הוט' גם בשכונות החרדיות

ביוזמת שר התקשורת אריאל אטיאס:
שר התקשורת אריאל אטיאס מבקש לאכוף על חברות התקשורת 'בזק' ו'הוט' את החובה לספק שירות ותשתית לטלפונים נייחים בכל אזורי הארץ, והורה על הקמת 'ועדת חריגים', שתדון בבקשת החברות לקבלת פטור מאספקת השירות באזורים מסוימים.
במקרים שבהם תחליט ועדת החריגים שלא לפטור את החברות, הן תחויבנה לפרוש תשתית בכל אזור, גם אם לטענתן אין לכך הצדקה כלכלית. הסירוב של חברת 'הוט' לספק שירות באזורים חרדיים היא לנוכח העובדה שהנחת תשתית רק לצרכי טלפוניה, בלי שימוש בכבלים לתקשורת החזותית, אינה משתלמת מבחינתן.
השר אריאל אטיאס אמר כי "תקנות אלו תיתנה מענה צודק יותר לדרישת הציבור החרדי ותושבי הפריפריה לקבלת שירות, להשוואת תנאים ולמעבר קל ומהיר בין חברה לחברה עם מספר הטלפון הנוכחי".
עד עתה נמנעה הזכות לניידות המספרים בטלפון הביתי מתושבי שכונות חרדיות רבות, בשל סירובה של חברת 'הוט' לפרוש תשתית טלפוניה באזורים מסוימים ומרוחקים.
יש לציין כי חברת 'הוט' טוענת שראשי הרשויות החרדיות מונעים ממנה לפרוש תשתיות באזורים שבהם מתגורר ציבור חרדי, בשל חשש שחיבור התשתית יוביל להתחברות גם לשירותי תקשורת נוספים, ולא רק לשירותי הטלפון הביתי.
שר התקשורת פועל בהתאם להנחייתו של מרן הרב עובדיה יוסף ובשיתוף-פעולה עם 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', במטרה לאפשר ל'הוט' לספק לתושבי השכונות החרדיות שירותי טלפוניה נייחת בלבד.
מובן שכניסתה של 'הוט' לשכונות החרדיות תאפשר את הגברת התחרות בענף הטלפון הביתי, תיטיב את השירות לצרכנים ותוזיל עלויות. כמו-כן תתאפשר 'ניידות המספרים' גם בקו הטלפון הביתי, דבר שנמנע עד עתה מצרכנים חרדיים רבים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}