י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

אלי ישי: "ממשלת חירום לאומית - ומיד!"

יו"ר ש"ס שוחח בנושא עם ראש הממשלה, ומתכווין להשפיע על נתניהו להצטרף למהלך. ישי ל'בחדרי חרדים': "אתגרים קשים עומדים לפנינו, הן מדרום והן מצפון". ש"ס הצביעה בעד הממשלה בנושא הקפאת הבניה בירושלים

לרדוף את המחבלים. אלי ישי
לרדוף את המחבלים. אלי ישי

שר התמ"ת ויו"ר ש"ס, אלי ישי, קרא היום במהלך ישיבת סיעתו לראש הממשלה ולראש האופזיציה להתאחד ולהקים ממשלת חירום לאומית באופן מיידי.

ישי שוחח בעניין עם ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ולדבריו, הוא מתכוין לשוחח עם יו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, על מנת להשפיע עליו להצטרף למהלך.

השר ישי אומר ל'בחדרי חרדים': "כחבר הקבינט, אני מודע לסכנות הגדולות ולאתגרים הקשים מאד שעומדים לפנינו, הן מדרום והן מצפון". לדבריו, אנו מצויים בתקופה גורלית, והדבר החשוב ביותר כעת הוא אחדות הלאומית ושיתוף פעולה חוצה מפלגות.

ישי מוטרד מאד מההשתכללות של מחבלי החמאס "הם מחזיקים אמצעי לחימה מתקדמים מאד, ושיטות הפעולה שלהם מפותחות ומדאיגות מאד" הוא אומר, ומוסיף: "יש להכות במחבלים בכל הכוח, ולרדוף אותם עד המחבל האחרון".

ש"ס הצביעה היום בעד הממשלה בהצבעת האי אימון בנושא הקפאת הבניה בירושלים, זאת לאור המצב הקשה. אלי ישי ממעיט במשמעות ההחלטה, ומבהיר כי ההגבלות שהטילה ש"ס על אולמרט שרירות וקיימות: "אם בעזרת השם תהיה רגיעה, ואולמרט יחליט לדבר עם הפלסטינים על ירושלים - נצא מיידית מהממשלה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}