י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

שלמה בניזרי: "מאיימים עלי ברצח"

חבר הכנסת משוכנע שאירוע 'האבקה' הוא סימן לכוונות רציניות ומפחידות של גורמים עלומים. הוא לא מבין מה רוצים מחייו ומצפה להתנצלות. ועוזרו "חש ברע" ופונה לבית חולים בגלל אבקה 'רגילה'

מאיימים עלי ואני לא פוחד. בניזרי
מאיימים עלי ואני לא פוחד. בניזרי

ח"כ שלמה בניזרי (ש"ס) מתקשה להירגע מאירוע האבקה שנשלחה ללשכתו. על אף שבדיקות המעבדה העלו כי אין בה ולא כלום, מתעקש בניזרי כי גורמים עלומים מעוניינים להעבירו מן העולם.

חבר הכנסת סיפר כי קצין הכנסת מסר לו שהאדם ששלח את האבקה המסתורית, מכנה את עצמו "שטן". לדברי בניזרי, במכתב היה פתק מאיים, ובו נכתבו נאצות, גידופים ואף איומים לרוצחו בעקבות ההקשר שעשה בין מעשי ההומואים ורעידות האדמה.

בניזרי לא מבין מה רוצים מחייו: "מה בסך הכול אמרתי?" הוא שואל, "ציטטתי מדברי חז"ל, המסבירים את רעידות האדמה במשכבי זכר. אז על מה המהומה? לחברי כנסת לא נוח לתקוף את חז"ל, אז הם תוקפים אותי, ואחר כך מתפלאים שמישהו מאיים עליי ברצח".

הוא מסכם: "אני מצפה עכשיו מכולם שיתנצלו על ההסתה שגרמו בדבריהם כלפיי, הם צריכים לדעת שזה יום שחור לדמוקרטיה הישראלית, שבו איש ציבור לא יכול להתבטא באופן חופשי ולא יכול לצטט מדברי חז"ל מבלי שיקבל איומים".

ויש לו ציפיות. מחברי המשכן, וממשמר הכנסת: "אני מצפה מזהבה גלאון וחבריה שיגידו שזה לא דרכם, הם מדברים על סבלנות וסובלנות רק כשמדובר בערבים. אבל אם מדובר בחרדי - כל המכה וכל המוסיף הרי זה משובח". אומר בניזרי, ומוסיף: "אני מתפלא מדוע משמר הכנסת לא מצא לנכון להציב עליי שמירה, אם זה היה טומי לפיד, כבר מזמן היו מציעים לו מאבטח, אבל אני לא רוצה שמירה ולא פוחד מאף אחד".

כזכור, בשבוע שעבר התקבל בלשכתו מכתב ובו אבקה לבנה.

עוזרו, שפתח את המכתב, סיפר כי הוא חש ברע ופונה לבית החולים, במקביל פונתה כל הקומה הראשונה של הכנסת מחשש לחומר כימי דוגמת אנתרקס. מאוחר יותר התברר כי מדובר בהלצה גרועה, וכי החומר אינו מזיק, אלא מדובר באבקה 'רגילה'.

קישורים:
שלמה בניזרי: "מעשי ההומואים גורמים לרעידות אדמה"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}