י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

ש"ס דורשת את ראשות ועדת הכספים

חבר הכנסת יעקב מרגי פנה ליו"ר הקואליציה בדרישה להעביר לש"ס את ראשות ועדת הכספים או ועדת הפנים. גורם בש"ס: "הכוונה היא לועדת הכספים, אין לש"ס עניין בועדת הפנים"

דרישה. ח"כ יעקב מרגי
דרישה. ח"כ יעקב מרגי

ש"ס לא עוצרת את הדהרה, במפלגה החליטו לנצל עד תום את הלחץ בו נמצא אולמרט החרד לשלמות ממשלתו, והם דורשים לעצמם את ראשות וועדת הכספים.

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יעקב מרגי, פנה היום אל יו"ר הקואליציה ח"כ אלי אפללו (קדימה) ודרש ממנו לערוך שינוי בראשות ועדות הכנסת ולהעביר לידי ש"ס את השליטה על ועדת הכספים או ועדת הפנים.

הטיעון לבקשה: חוסר איזון בחלוקת הועדות החשובות, שכן בראשות ועדת הכספים עומד ח"כ סטס מיסז'ניקוב מהאופוזיציה. "לא יעלה על הדעת שהאופוזיציה תחזיק באחת הוועדות החשובות בכנסת", ש"ס דורשת איזון" אומר ח"כ מרגי.

גורם בכיר בש"ס עמו שוחחנו, מספר ל'בחדרי חרדים' שהמפלגה החליטה 'ללכת' על ועדת הכספים. לדבריו, הבקשה שהועברה לאפללו וכוללת גם את ועדת הפנים היא מס שפתיים בלבד וש"ס לא מעוניינת בועדת הפנים. "כל בר דעת מבין שאי אפשר להעביר את אופיר פינס מתפקידו כיו"ר הועדה. למרות שהוא התפטר מהממשלה, הוא נשאר חבר במפלגת העבודה שיושבת בקואליציה" אומר הגורם.

הדרישה הטריה באה ביום של הישגים לש"ס, בהם: החוק לסינון אתרים שעבר בקריאה ראשונה בכנסת, ואישור הכספים הקואליציוניים בועדת הכספים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}