י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

חברת 'היינץ' העולמית מגיעה למגזר החרדי

במסיבת עיתונאים, שנערכה במסעדת 'מול דן' הוצג הקטשופ החדש של 'היינץ', בכשרות מהודרת.

מנהל השיווק של 'היינץ' במסיבת העיתונאים
מנהל השיווק של 'היינץ' במסיבת העיתונאים

במשך למעלה מ-130 שנה, נחשב קטשופ 'היינץ' למוצר בינלאומי מוביל המהווה חלק מהארוחה המתקיימת במיליוני בתים בלמעלה מ-140 מדינות בעולם.

במסיבת עיתונאים שנערכה השבוע לאנשי תקשורת מהמגזר החרדי, הכריזה 'היינץ' על הרחבת פעילותה השיווקית ויציאתה בפנייה ייחודית למגזר החרדי עם כשרות מהודרת של בד"ץ הרב רובין.
במהלך האירוע, אמר אורן ויימן, מנהל השיווק של 'היינץ' בישראל, כי הגיע הזמן שגם צרכני המגזר החרדי יוכלו ליהנות מהקטשופ הנמכר ביותר בעולם ולשפר את הארוחה: "הנתונים מצביעים על כך ש84% מהמגזר החרדי צורכים קטשופ בביתם, כאשר 64% מתוכם צורכים את הקטשופ יותר מפעם בשבוע. אנו מאמינים, כי ייחודיות המוצר המתבטאת בטעם משובח ומתכון ייחודי, תספק חווית טעם מרגשת לצרכן החרדי, שלא זכה עד כה לטעום ממוצר זה ותשפיע רבות על המטבח היהודי ובעיקר על ילדי המגזר שמשמשים כצרכנים עיקריים של הקטשופ בכל בית. בנוסף, הרגלי השימוש במגזר מצביעים על כך שהציבור החרדי נוהג לשלב את הקטשופ אפילו במאכלים מסורתיים רבים כדוגמת הטשולנט וקטשופ 'היינץ' ישפר אפילו מנות אלו".

לקטשופ 'היינץ' מספר יתרונות בולטים שתורמים לאיכותו ומקוריותו: לקטשופ מתכון מיוחד הנחשב לטעם המועדף על אלפי צרכנים בעולם, ייצורו נעשה מעגבניות טריות בלבד שגודלו במיוחד עבור 'היינץ' ובנוסף, המוצר עשיר בליקופן- התורם לחיזוק הגוף ומכיל אנטי- אוקסידנטים רבים.

חשוב להזכיר, כי עד כה הופיע קטשופ 'היינץ' בכשרות OU בלבד, שלא אפשרה התאמה מושלמת לדרישות הכשרותיות הגבוהות של כלל המגזר החרדי.

מהיום, מופיע המוצר בכשרות המהודרת של בד"ץ הרב רובין, וזאת לאחר הפעלת מערך כשרותי מורכב שהשגיח מקרוב אחר כל תהליך הייצור ואפשר את הופעת המוצר בכשרותו המהודרת מבלי לפגוע במרקמו ובטעמו הייחודי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}