י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

אריאל אטיאס: "אולמרט הבטיח הפשרת הבניה ולא מקיים"

שר התקשורת רמז, כי אם הבניה בביתר עילית, מודיעין עילית וגבעת זאב לא תופשר מיידית - ש"ס לא תתמוך בממשלה בהצבעת האי-אימון. בנוסף, הכחיש אטיאס מכל וכל את הציטוט שיוחס לבכיר בלשכתו: "אדם שהולך כל שבוע לכותל, לא מסוגל לומר דבר כזה"

הבטחות, הבטחות, הבטחות. אריאל אטיאס
הבטחות, הבטחות, הבטחות. אריאל אטיאס

שר התקשורת, אריאל אטיאס, אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל, כי ראש הממשלה אהוד אולמרט הבטיח להפשיר את הבניה בכמה יישובים ושכונות שמעבר לקו הירוק, אך בפועל דבר לא השתנה.

לדברי אטיאס, ההבטחה ניתנה לגבי ביתר עילית, מודיעין עילית, גבעת זאב החדשה, ועוד כמה שכונות. ההתחייבויות ניתנו הן בפומבי, והן באופן אישי לראשי ש"ס. הוא רמז, כי אם עד השבוע הבא לא יחול 'שינוי בשטח' - ש"ס תימנע בהצבעת האי אימון הצפויה ולא תתמוך בממשלה.

השר התייחס בדבריו גם לדברים שפורסמו בימים האחרונים, לפיהם אמר בכיר בלשכתו "גם אם יחזירו את הכותל לא נצא מהממשלה". אטיאס טען בתוקף שלא היו דברים מעולם: "אנשי לשכתי הולכים מידי שבוע לכותל המערבי, להתפלל בעד השלום והביטחון, מי מהם מסוגל לומר דבר כזה? אלו הבלים".

אטיאס לא התאפק משיגור עקיצה קלה לעבר הבוס. "אני לא מחזיק מדרך האיומים, אין בהם תועלת", אמר, כשהוא מכוון לאיומי הפרישה התכופים של יו"ר ש"ס, אלי ישי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}