ב' כסלו התשפ"ה
03.12.2024

עליה של 30 אחוז בצריכת מותגים בציבור החרדי

סקר צריכה שנערך לאחרונה בקרב הציבור החרדי העלה ממצאים מפתיעים: חל גידול משמעותי של למעלה מ-30% בצריכת מותגים. במקביל חל גידול בהוצאה על ביגוד והנעלה מותגיים

צילום: מנח זרקא
צילום: מנח זרקא


סוג הביגוד אותו לובש הציבור החרדי וכמות ההוצאה הינם נתונים שכל יצרן ומשווק היו רוצים לדעת. לאחרונה, בוצע סקר צריכה נרחב שנותן מושג מסוים על השינויים שחלו בתחום בקרב המגזר החרדי.

הסקר, שנערך ביוזמת המשווקים, העלה כי בשנים האחרונות חל גידול משמעותי ובנוסף לגידול בצריכה ישנה כניסה מאסיבית של מותגי על בינלאומיים לרשתות במגזר החרדי. רק לאחרונה התבשרנו כי המותג קנת' קול המגלגל למעלה מ-1.4 מיליארד דולר הגיע ל'מידות טובות' והוא אחד מיני רבים שביצעו מהלך כזה בשנים האחרונות.

בנוסף לכך, הצרכן החרדי הפך למתוחכם יותר והוא דורש היום מעבר לביגוד איכותי ואופנתי גם שירות איכותי, אחריות ועוד.

בעקבות זאת הפנימו הרשתות כי צריך לעשות שינוי ופתחו מחלקות מיוחדות המעניקות שירות אישי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}