י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

מתנדבים מירושלים יצאו לחלק ממתקים וצעצועים לילדי שדרות

קבוצת מתנדבים מ"איחוד הצלה" יצאו לשדרות, כשהפעם המטרה איננה סיוע רפואי, אלא חיזוק התושבים ועידוד הילדים. "כששבים מסיור כזה, המבט על המצב, שונה לחלוטין, התושבים בשדרות נמצאים פשוט במלחמה", הם אומרים

המתנדבים בפעולה
המתנדבים בפעולה


תושבי ירושלים אמנם רחוקים מעין הסערה המתרחשת יום יום בשדרות שבדרום הארץ, אך ישנם כמה מתושבי ירושלים שהחליטו השבוע לנסוע דווקא לשם, בכדי להביע סולידאריות ולחזק את ילדי שדרות המתמודדים עם הפחד מירי הטילים הבלתי פוסק.

אלו היו קבוצת מתנדבים בארגון "איחוד הצלה", שנסעו ביום חמישי האחרון לשדרות, כשהפעם המטרה איננה סיוע רפואי, אלא חיזוק התושבים ועידוד הילדים הנמצאים בעין הסערה.

המתנדבים עברו בין בתי הספר השונים בעיר וחילקו ממתקים ושקיות שי לתלמידים המופתעים והנרגשים. "הרגשנו שאנחנו פשוט נותנים להם אוויר לנשימה, זה לא היה הממתק שהם קיבלו אלא התחושה שגם מרחוק חושבים עליהם ודואגים להם", סיפר אבי מילר מתנדב "איחוד הצלה" שהיה מיוזמי המהלך.

אך לא רק הילדים קיבלו את שקיות השי והממתקים, אלא גם המבוגרים. באחד הרחובות בשדרות, נתקלו המתנדבים באישה מבוגרת שעברה ברחוב, המתנדבים הציעו לה שקית שי והיא פשוט החלה לבכות מהתרגשות. היא סיפרה, כי כעת שבה מבית החולים בה בנה מאושפז מפגיעת טיל. "אני כעת בדרכי הביתה ואין לי מה לתת לילדים בבית, אתם פשוט מלאכים", אמרה למתנדבים הנרגשים.

במהלך הסיור בשדרות נפלו כמה טילים והחובשים אף סייעו לצוות מד"א המקומי בטיפול במספר נפגעי חרדה כתוצאה מנפילת הטילים. "כששבים מסיור כזה, המבט על המצב, שונה לחלוטין, התושבים בשדרות נמצאים פשוט במלחמה, אנחנו בירושלים פשוט לא מרגישים זאת ולא חשים את הפחד התמידי". אומר מילר, שמבטיח כי אין זה הביקור האחרון בשדרות, "הרגשנו שהילדים וגם המבוגרים קיבלו המון מהסיור הזה שערכנו. נשתדל לרדת שוב בכדי להעניק להם שוב את התחושה של הערבות ההדדית".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}